Søknad om foreldrepenger?

atlancia

Betatt av forumet
Noen som vet om papiret fra arbeidsgiver der inntektsopplysningene skal sendes direkte fra arbeidsgiver eller skal det være med i bunken med papirer som jeg leverer til nav når jeg skal søke?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det går raskere hvis du leverer det sammen. Vi ringte nav og spurte siden sjefen min har hatt ferie og vi er litt sent ute. Så håper han har ordnet det i dag så jeg får sendt det.

Det kommer også an på arbeidsgiverens praksis. På arbeidsplassen min var det viktig at HR avdelingen skulle ordne det.

Det går raskere hvis du leverer det sammen. Vi ringte nav og spurte siden sjefen min har hatt ferie og vi er litt sent ute. Så håper han har ordnet det i dag så jeg får sendt det.

Det var det jeg trodde :) Mener at jeg leverte det sammen med søknaden sist, men ble usikker når sjefen sa dette måtte sendes fra dem og det kan jeg ikke huske fra sist gang.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det kommer også an på arbeidsgiverens praksis. På arbeidsplassen min var det viktig at HR avdelingen skulle ordne det.
Sjefen min påsto også der. Men når jeg kom dit med papirene han skulle skrive på, så var det plutselig ikke så vanskelig. Men jeg jobber for staten.

Sjefen min påsto også der. Men når jeg kom dit med papirene han skulle skrive på, så var det plutselig ikke så vanskelig. Men jeg jobber for staten.

Går sikkert fortere om du får arbeidsgiver til å fylle ut skjema mens du er der :)
Synes det var greit at HR tok seg av det. Etter en uke fikk vi bekreftelse om at det var i boks.

Her har lønningskontoret sendt det inn, er jeg som er treg har ikke fylt ut papirene enda, så takk for påminnelsen :)

Har søkt før to uke siden og arbeide giver ved personal avdeling sendte til NAV inntektopplysningen :-) for at NAV skal ha det siste inntekt og de kan si sev om du har sendt dem selv at de vil ha alle nyeste...de er litt ekkle når det gjelder sånne ting og alle vet jo hvordan er NAV.

Back
Topp