Søknad om foreldrepenger!

Bringebær

Gift med forumet
Har nå fylt ut søknad om foreldrepenger til Nav. Jeg får betalt av arb.giver under permisjonen som jo igjen får tilbakebetalt av Nav. Skal dette stå noe sted i søknaden??

Fikk svar på juli at jeg ikke trengte, at dette ville komme frem i intektsopplysningene fra arbeidsgiver:) så nå skal jeg bare få sendt den av gårde:)

Har det kommet nye søknadspapirer? Eller har dere skrevet på ekstra uker på det gamle?

Man må ha med dokumentasjon fra jm eller lege på at man er 26 uker på vei, ikke sant? Mener bestemt at jeg krysset av for om det var NAV eller arb.giver som skulle utbetale permisjomspengene sist iallfall.. Var et eget punkt da iallfall.

Har det kommet nye søknadspapirer? Eller har dere skrevet på ekstra uker på det gamle?
Det stod på Nav Foreldrepenger på Facebook at vi bare skulle bruke gamle skjema og legge på de ekstra ukene. Dette ble tatt med i beregningen.

Man må ha med dokumentasjon fra jm eller lege på at man er 26 uker på vei, ikke sant? Mener bestemt at jeg krysset av for om det var NAV eller arb.giver som skulle utbetale permisjomspengene sist iallfall.. Var et eget punkt da iallfall.
Tror dette er tatt bort på de nye skjemaer (som allerede er gamle....). Nå oppgis dette på skjemaet som arbeidsgiver sender for å bekrefte lønn.

Det stod på Nav Foreldrepenger på Facebook at vi bare skulle bruke gamle skjema og legge på de ekstra ukene. Dette ble tatt med i beregningen.

Ok :) Da er det bare å fylle ut skjønner jeg. Sist jeg skulle ut i permisjon fylte jeg ut papirer, sendte inn, og en uke etterpå fikk jeg beskjed om å gjøre det på nytt pga nye skjemaer, så da tenkte jeg at denne gangen skal jeg vente. Da slipper jeg det :) Takk for info :)

Back
Topp