Søknad om Foreldrepenger

Min søknad er på vei til postkontoret nå :-) sambo hadde et ærend der, så da fikk han ta den med samtidig :-) Har permisjon fra 6/5, så er kanskje litt seint ute, får håpe det ordner seg :-) får man foreldrepengene utbetalt sist i mnd? Er så vant til lønn 12. så det blir trangt om jeg må leve på april-lønna helt til slutten av mai.. :P

Det ordner seg sikkert :) Når utbetalingen skjer er jeg faktisk ikke sikker på. Det har jeg glemt å sjekke :p Er også vant til å få lønn den 12. hver mnd.

Huff, dette må vel jeg også snart hive meg i. Synes det er så slitsomt med nav, så utsetter alltid alt til siste liden. Sist gikk det 3 månder før jeg fikk penger. Hadde daglig samtale med de!

Huff, dette må vel jeg også snart hive meg i. Synes det er så slitsomt med nav, så utsetter alltid alt til siste liden. Sist gikk det 3 månder før jeg fikk penger. Hadde daglig samtale med de!

Det gikk såpass lenge, ja. Lurt å begynne å hive seg rundt med dette :)

Det gikk såpass lenge, ja. Lurt å begynne å hive seg rundt med dette :)

Ja, kan nok være lurt. Grunnen til det tok så lang tid var at jeg jobbet med fast lønn, itillegg til provisjon. Dette var veldig vanskelig for de på nav å skjønne. Glad jeg ikke var alene. Da 3 månder er nokså lenge å gå uten penger dersom man ikke har en annen inntekt :P

Ja, kan nok være lurt. Grunnen til det tok så lang tid var at jeg jobbet med fast lønn, itillegg til provisjon. Dette var veldig vanskelig for de på nav å skjønne. Glad jeg ikke var alene. Da 3 månder er nokså lenge å gå uten penger dersom man ikke har en annen inntekt :P

Jeg føler at de på NAV har litt vanskeligheter med å skjønne noe som helst jeg. Ihvertfall her jeg bor. No offense hvis det er noen som jobber hos NAV :p Når man er førstegangs og aldri vært borti slik, så er det litt frustrerende å føle at man ikke får hjelp.

Håper bare pengene kommer til rett tid :D

Ja. etter 3 månder tok jeg med meg mannen min å møtte opp personlig på kontoret dems. Der møtte vi en hyggelig fyr, som tastet litt på maskinen sin. Så sier han" Sånn, da skulle det være i boks!" Ikke alltid like lett å skjønner hva som får det hele til å ta sånn tid :P

Ja. etter 3 månder tok jeg med meg mannen min å møtte opp personlig på kontoret dems. Der møtte vi en hyggelig fyr, som tastet litt på maskinen sin. Så sier han" Sånn, da skulle det være i boks!" Ikke alltid like lett å skjønner hva som får det hele til å ta sånn tid :P

Nei, det er pina ikke lett. Bare alt går som det skal, så skal jeg være fornøyd :D

Min søknad er på vei til postkontoret nå :) sambo hadde et ærend der, så da fikk han ta den med samtidig :) Har permisjon fra 6/5, så er kanskje litt seint ute, får håpe det ordner seg :) får man foreldrepengene utbetalt sist i mnd? Er så vant til lønn 12. så det blir trangt om jeg må leve på april-lønna helt til slutten av mai.. :p

Det lurer jeg litt på også :D

Back
Topp