Søknad Om Foreldrepenger

SkOrPioN27

Flørter med forumet
Hello Ladies...
Hvor går det med dere????? Idag lurer jeg på hvor mange det er her inne som har levert søknad om foreldrepenger? og hvor mange er det som skal ennå ikke har gjort det?
Skal fylle ut skjemaet idag og få levert det i løpet av neste uke! Er jo 4 ukers saksbehandlingstid her i oslo. 

Ha en fin fredag og God Helgggggggggggggggggg 

Jeg leverte min søknad igår, greit å ha det ute av verden :)
God helg til deg også :D

Kine

Hei. Jeg leverte det inn i forrige uke.

Tips til alle: ved å velge 100% utbetaling og 47 uker permisjon får man utbetalt over 13000 mer enn dersom man velger 80% og 57 uker. Dette innebærer at man kan ta 10 uker ulønnet permisjon etter 47 uker (noe man har krav på) og likevel få utbetalt ca 13000 mer enn dersom man velger 80% og 57 uker! 
Da bør jo valget være veldig enkelt ;)

Sendte søknaden i går :-) Godt å få det ut av verden! Her ble det 100% utbetaling og noen uker ulønnet permisjon før pappaen tar over :-)

Leverte min i uke 28.
3 uker behandlings tid med dette er jo et ganske lite sted.Ville tro oslo hadde MYE lenger behandlingstid. I allefall siden kr.sand har 12 uker.....

Har også levert inn søknaden min uken som gikk. Søknaden min ble sendt til Oslo, så skulle tro det var samme behandlingstid for alle. Men det er det kanskje ikke..?

Jeg leverte min for noen uker siden :) Godt å få det ut av verden, ja.

åååå så bra at flere har fått det unna gjort. Skal få det gjort i løpet av uka...

Rosa-i skrev:
Hei. Jeg leverte det inn i forrige uke.

Tips til alle: ved å velge 100% utbetaling og 47 uker permisjon får man utbetalt over 13000 mer enn dersom man velger 80% og 57 uker. Dette innebærer at man kan ta 10 uker ulønnet permisjon etter 47 uker (noe man har krav på) og likevel få utbetalt ca 13000 mer enn dersom man velger 80% og 57 uker! 
Da bør jo valget være veldig enkelt ;)

hmmm... takk for infoen....

Jeg sente inn min for snart en mnd siden. Fikk brev i posten om at det var mottatt og at det var opptil 6 ukers behandlingstid.

Er kanskje litt treg, men er i uke 35 og har ikke levert enda...

Jepp den er sendt inn, men først i forrige uke så er ikke så veldig tidlig ute jeg heller hehe :). Kan nok hende det var litt i seneste laget (bor i Oslo) men vi har heldigvis økonomi til å takle at pengene kommer litt sent. 

Back
Topp