Søknad om foreldrepenger sendt inn :D

Supa'Mama

September 2013 <3
For en lettelse!! :D Håper bare alt er korrekt utfylt nå da :P Sendt til jobben (må søke på eget skjema der) og til NAV. :)
+ vikaren min begynte idag så etter introkurset som varer tre dager er det bånn gass med opplæring. Pjuuh! Har lurt på hvor lenge bekkenet og formen holder, merker nå at det er nok. :/

Ah burde vel begynne å tenke på de papirene jeg også... ;) så deilig det må være å få det gjort- og enda deiligere at vikaren din har begynt allerede, da kan du jo lene deg tilbake med god samvittighet og få en fin avslutning på svangerskapet :) min vikar begynner ikke før i første mandagen i august, men det er nokså rolig på jobb i juni uansett (og i juli er bhg stengt) så jeg satser på en grei avslutning selv. Merker at jeg har så mye mer å gi av meg selv privat og på jobb nå som jeg jobber 50% :)

Ah burde vel begynne å tenke på de papirene jeg også... ;) så deilig det må være å få det gjort- og enda deiligere at vikaren din har begynt allerede, da kan du jo lene deg tilbake med god samvittighet og få en fin avslutning på svangerskapet :) min vikar begynner ikke før i første mandagen i august, men det er nokså rolig på jobb i juni uansett (og i juli er bhg stengt) så jeg satser på en grei avslutning selv. Merker at jeg har så mye mer å gi av meg selv privat og på jobb nå som jeg jobber 50% :)

Har myyye opplæring så håper hun tar ting fort ;) Har merket de siste ukene at kynnerne kommer tett på jobb og etter så håper det blir bedre eller at jeg i verste fall kan holde meg hjemme med god samvittighet. Går til så mye behandling for bekkenet også så mye av dagene går bort.

Åh det hørtes deilig ut å være ferdig med papirer, jeg må få gjort det denne uken. Min vikar startet i forrige uke, så vi er godt igang med opplæringen og jeg kan begynne å fokusere på å holde meg gående til slutten av dette svangerskapet.

Jeg skal på NAV halv to og få hjelp med de papirene... bLæ!! :PP

Fikk beskjed at jeg måtte ha en bekreftelse fra jm eller legen og at jeg var gravid over 26 uker? Hva slags bekreftelse er det?

Jeg leste i NAV sine papirer at de anbefalte å søke 6 uker før perm. for å slippe å levere ny omgang med inntektspapirer?
Stemmer dette ? ÅHRK til papirkarusellen!!!!

HELDIGGRIS ! jeg vil og !

Her er det svaret jeg fikk av NAV Foreldrepenger på facebook :)

"Vi anbefaler at du søker 6-8 uker før du skal begynne i permisjon. Du kan senest starte i permisjon 3 uker før termindato.

Mer informasjon og søknadsskjema kan du finne her:http://bit.ly/q0RjHK
Ha en fin dag!

Hilsen Rakel og Eliane, Nav Foreldrepenger"

Så det kommer jeg til å gjøre :) Og det er vel rett rundt hjørnet nå tenker jeg :) Er 26 uker på vei nå :)

Her er det svaret jeg fikk av NAV Foreldrepenger på facebook :)

"Vi anbefaler at du søker 6-8 uker før du skal begynne i permisjon. Du kan senest starte i permisjon 3 uker før termindato.

Mer informasjon og søknadsskjema kan du finne her:http://bit.ly/q0RjHK
Ha en fin dag!

Hilsen Rakel og Eliane, Nav Foreldrepenger"

Så det kommer jeg til å gjøre :) Og det er vel rett rundt hjørnet nå tenker jeg :) Er 26 uker på vei nå :)

For min del, høres dette mest riktig ut. Men hos meg er arbeidsgiver ganske på, og ville at jeg skulle ha søkt for lenge siden egentlig :P

Jordmor sa tidligst i uke 27, og dette stresset virkelig arbeidsgiver. Men nå er jeg 29+2 og har enda ikke søkt :P

Hehe, tror nok det går bra uansett jeg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

ah..driver med dette nå,og har bestemt meg at jeg SKAl sende det inn i morgen og bli ferdig med det,er da 30 uker..så er vell på tide:p
Men dere sender først inn for oss mammaer,men når søker pappaene,skjønner de må sende inn egen søknad?

ah..driver med dette nå,og har bestemt meg at jeg SKAl sende det inn i morgen og bli ferdig med det,er da 30 uker..så er vell på tide:p
Men dere sender først inn for oss mammaer,men når søker pappaene,skjønner de må sende inn egen søknad?

Pappaene skal bruke samme søknadsskjema men kan/ bør vente til 3 mnd før de skal ut i perm mener jeg. Senest siste dag mammapermen er... :)

Back
Topp