Søknad om flytting av barnehageplass

Vivaliva

Elsker forumet
Assistert-jentene
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Augustbarna 2021
Det er jo mange søknadseksperter her på bv, så jeg spør like så godt her jeg:)

Jeg har søkt flytting av barnehageplass for datteren min på 3 fra høsten, da vi flytter i april (innad i samme kommune). Jeg hadde satt opp en på 1. Valg og en på 2. Valg. Nå viser det seg at det ikke var plass på 1. Valg, men har fått tilbud om 2.

Vi har bestemt oss for at 2. Valget ikke er aktuelt likevel, vi vil heller beholde plassen hun har nå og så heller stå på venteliste på 1. Valget.

Noen som vet om jeg blir stående på venteliste hvis jeg takker nei til plassen for 2.Valg? Sikkert forskjellig fra kommune til kommune, men sikkert en del likheter også.

Har spurt bhg på førstevalg også altså, men har ikke fått svar ennå og jeg prøver å få dette til å ordne seg i hjernen min allerede nå:hilarious:

Nå kan jeg bare svare hvordan det er her og her beholder man plassen på venteliste

Takk:)

Etter å ha lest igjennom halve nettsiden til kommunen (føles det ut som), tror jeg at det er slik jeg også. Ikke akkurat den beste infokanalen:rolleyes:

Her mister vi den plassen vi har om vi får tilslag på et av ønskene på ventelisten vår:)
Men det ble godt opplyst om når vi skrev oss opp på venteliste.

Det ser ut til at man kun gjør det her hvis det er første gang man søker plass i barnehage, ikke hvis det skifte av barnehage. Det står i hvert fall at søknaden er aktiv og at vi står på venteliste, så jeg håper det er riktig:p

Den portalen de har i min kommune ser jo ut som noe fra internettets barndom, så kan jo aldri helt vite om det ble riktig:hilarious:

Det ser ut til at man kun gjør det her hvis det er første gang man søker plass i barnehage, ikke hvis det skifte av barnehage. Det står i hvert fall at søknaden er aktiv og at vi står på venteliste, så jeg håper det er riktig:p

Den portalen de har i min kommune ser jo ut som noe fra internettets barndom, så kan jo aldri helt vite om det ble riktig:hilarious:
Haha ja samme greia her. Forhistorisk nettside:hilarious: Håper det ordner seg med bytte:)

Back
Topp