Søker venner i Ringerike

Liggea

Andre møte med forumet
Hallo!

Jeg er ei polsk jente med sønnen i 7 mnd :) Vi har flyttet hit i februar og vil gjerne ha noen venner her. Det blir moro å kunne snakke om norsk liv og hva dere pleier/pleier ikke å gjøre eller snakke om. :) Lille gutten min skal i barnehage om 3 mnd.
Jeg er 23 og akkurat nå har begynt å trene. Liker reise mye og vil se mange steder i Norge, er virkelig fint land :) er det her noen som vil bli kjent med oss? Det blir bedre og bedre med språk (lærer hver dag) :)

Ha en fin dag alle dere!

Jeg bor for langt unna, desverre.. håper du får respons fra noen andre :)

Bor for langt unna, men flott inititativ! Håper du får mange fine venner og et godt liv her i Norge :-) Og så flink du er til å skrive norsk!!!

Bor for langt unna, men flott inititativ! Håper du får mange fine venner og et godt liv her i Norge :) Og så flink du er til å skrive norsk!!!

Tusen takk! Det betyr mye for meg :happy:
Jeg håper det finnes noen her... Fra februar ser det ikke positivt ut :)

Hei!
Jeg bor i Hønefoss og har flyttet hit for 2 år siden, men kjenner ikke så mange.
Skal ha baby nå i Oktober og har ingen barn fra før :)
Send meg gjerne en melding om du har lyst

Jeg bor dessverre langt unna deg, men håper virkelig du kan finne noen andre mødre som du kan bli kjent med! Supert at du tar initiativ. Du er jo kjempeflink allerede til å skrive norsk. Veldig imponert! Ønsker deg lykke til med letingen etter nye bekjentskap :).

Jeg bor dessverre langt unna deg, men håper virkelig du kan finne noen andre mødre som du kan bli kjent med! Supert at du tar initiativ. Du er jo kjempeflink allerede til å skrive norsk. Veldig imponert! Ønsker deg lykke til med letingen etter nye bekjentskap :).

Mange takk :) Det er snille folk her. Jeg tenkte at det blir ingen svar. :) Så redd var jeg. Det var det etter jeg hørte om norske og Norge fra de andre polske som bor her. Jeg er ikke helt enig og da har jeg bestemt for å prøve finne venner :)

Det finnes en playdate gruppe for de ed småbarn i Ringerike på facebook, meld deg inn der

Vet det har vært lekegruppe i Stabellsgate, ved siden av solstudioet, på tirsdager og torsdager. I vinduet henger det åpningstider og prisen er 40 kr for en voksen, barn er gratis. Ikke vært der selv, men vet at noen bruker det før barna begynner i barnehagen :)

Back
Topp