Søker nye bekjentskap med lignende verdier

Adelheid

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg skulle gjerne kommet i kontakt med andre foreldre som ønsker å begrense skjermtid, sukker og animalske produkter. Ingenting trenger å være 100 % men det hadde vært veldig hyggelig å møte andre med samme tankegang som også ønsker å treffes og finne på ting. Det er gjerne lettere å hjelpe barna når man er flere familier med samme tankegang. ^^,

Jeg er snart 30 og venter mitt første barn, gift med en utenlandsk mann. Vi bor i Bergensområdet. Jeg har vært mye å reist og bodd i andre land, er kreativ og engasjert. Søker egentlig litt nye venner og bekjentskaper. Og tenkte kanskje det ville være håp om at noen fra mitt område ser posten min, ta gjerne kontakt hvis du ser etter litt det samme og tenker det kunne vært hyggelig å møtes!
 
Hei :) Jeg ville bare tipse deg om også å melde deg inn i barselgruppe på din lokale helsestasjon etter at baby er født. Da vil du kunne møte andre foreldre med barn på samme alder, og du vil helt sikkert finne noen med samme verdier som dere. Det er ikke så uvanlig har jeg inntrykk av :)
Lykke til med tiden fremover med svangerskap og nytt familiemedlem.
 
Hei,

Synd du bor så langt unna.

Vil tipse deg om «bevisst livsstil»-gruppe på Facebook.
 
Back
Topp