Søker ei å skravle med for motivasjon

Blomst_95

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarbarna 2020
Jeg er 24 år og veier rundt 95kg, igjen, etter sist baby som kom i starten av februar.
Ønsker nå å jobbe meg mot ideal vekt som vil si at jeg har rundt 30kg som skal bort, det vil jo ta sin tid så lurte på om det er noen andre her med ca samme målet som kunne tenkt seg å snakke for å motivere hverandre ❤️

Fokuset mitt er stabil vektnedgang, som vil si sunnere valg og mer trening. Finne en balanse man kan leve med. :joyful:
 
Jeg har så og si samme mål, men er gravid med termin i november. Blir nok ikke mye trening før etter fødsel :wideyed: men er gjerne med å prater når det kommer til kosthold! Har en samboer som ikke er veeeldig opptatt av det, mens jeg vil helst spise ganske sunt. Det har blitt sykt mye drittmat og godis i det siste så nå må jeg faktisk skjerpe meg:blackeye: haha
 
Jeg har også planer om å gå ned i vekt og ideelt sett burde jeg gå ned rundt 30 kg, men synes det er vanskelig å komme i gang med livsstilsendringen.
 
Hei!

Jeg har begynt nedgangen nå :) Begynte på rett under 90 og skal ned til ihverfall 75 :)

Enn så lenge har jeg gått ned 6,2, så et stykke igjen til målet :)

Bruker Vektklubb for å telle kalorier og logge kost, i tillegg til ihvertfall én god treningsøkt i uka :)
 
Back
Topp