Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det står ingenting når det er i oppsigelsestid
Men det står ingenting når det er i oppsigelsestid![]()
Sykemelde seg pga reisevei?Kan faktisk sykmlde deg om det absolutt ikke går å pendle.
Sykemelde seg pga reisevei?![]()
Men å sykemelde seg? For det første, det er det legen som avgjør. Og skulle det gå gjennom (pga en lege som ikke gjør jobben sin ordentlig, dette som du nevnte er ikke gode grunner for en sykemelding), så syns jeg at det er utnytting av systemetHvis hun ikke kan reise til jobb pga familiesituasjon og ikke får ulønnet perm de siste mnd. Hva gjør en da?

Men å sykemelde seg? For det første, det er det legen som avgjør. Og skulle det gå gjennom (pga en lege som ikke gjør jobben sin ordentlig, dette som du nevnte er ikke gode grunner for en sykemelding), så syns jeg at det er utnytting av systemet
Stemoren min kunne ikke sykemelde seg da moren hennes fikk svulst på hjerne og måtte operere, da måtte hun ta ulønnet (ja, det er ikke alternativ her) for å være med. Det var jo ikke HUN som var syk, og da ble sykemelding feil.
Får jo inderlig håpe at ts får gjennom ulønnet eller får slutte tidligereDet er helt sant. Jeg slapp oppsigelsestid i min forrige jobb, da jeg hadde en jobb jeg kunne gå til med en gang. Min forrige arbeidsgiver var grei der.
Får jo inderlig håpe at ts får gjennom ulønnet eller får slutte tidligere![]()
Sykemelde seg pga reisevei?![]()
Hadde jeg kunna flytta etter oppsigelsestida, hadde det ikke vært et problem. Dessverre har jeg ingen valg, og det er det som gjør situasjon så vanskelig.Enig med deg her. Hårreisende forslag. Ja det er kjipt med lang reisevei. Eg jobba østom og skulle flytte vestover, flyttet når oppsigelsestiden var over.
Hadde jeg kunna flytta etter oppsigelsestida, hadde det ikke vært et problem. Dessverre har jeg ingen valg, og det er det som gjør situasjon så vanskelig.