Søke permisjonspenger

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Har dere søkt? Jeg har ikke søkt enda, hva er "fristen" egentlig?

Jepp, har søkt og fikk innvilget søknaden i sin helhet etter bare 9 dager :D Er så lykkelig, det var siste puslespillbrikken før jeg kunne slappe av og nyte siste tiden :) Beregnet den høyeste inntekten min også, slik at jeg nesten tjener på å bli mamma :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Fristen er vel innen 6 uker før termin. Desverre har mange steder lengre behandlingstid enn dette :o

Fristen er vel innen 6 uker før termin. Desverre har mange steder lengre behandlingstid enn dette :eek:

Må raske på jeg da :-)

Nei, ikke ennå, men må vel komme i gang med puslespillet :p mannen tar ut perm i ferier og en dag i uka, så er en del så må fylles ut.

Jeg sendte søknad for snart 2 uker siden, og ikke fått noe bekreftelse på at den er mottatt.... Hhmm må kanskje ringe den å høre om den er kommet frem....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Er HELDIGVIS ferdig med den i dag, blir sendt i morgen den dag!! :D * lettelse og en byrde er tatt av skuldrene mine*

Sendte den unna i dag. Utrolig lettet, håper bare alt er gjort riktig :thumleft

Får man svar i posten at det er godkjent? Eller mail?

Posten Tully. Nav er ikke akkurat moderne :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Leverte søknad på fredag-6 uker før permisjonstiden!
Men arbeidsgiver forskutterer lønna mi så regner med lang behandlingstid ja!

Leverte søknad på fredag-6 uker før permisjonstiden!
Men arbeidsgiver forskutterer lønna mi så regner med lang behandlingstid ja!

Jeg sendte den i dag, men her skal også arbeidsgiver forskuttere lønna mi.. Har det noe å si på behandlingstiden mener du??

4 veker til permisjonsstart, men har ikkje søkt enda! Off, variert mellom 4 arbeidsgivere og dagpenger, så frister ikkje å ordne papirene etter jobb;)

Fikk sendt det inn idag. Phuu for en lettelse. Da gjenstår det bare å søke utsettelse på fedrekvoten, regner med det er jeg som må ta meg av det også ;)

Back
Topp