Søke permisjon

har ikke søkt, men har sittet å regnet litt i dag og sett på nav sin veilleder.. :) er det ikke rundt uke 30 man søker? husker ikke fra sist gang.
 
Man kan søke fra 26+1 og utover og må ha terminbekreftelse datert etter dette. Tror det varierer hvor lang behandlingstid eet er, men her er det ihvertfall 6-8 uker, så man bør vel søke såpass i forkant av permisjonsstart :)

Jeg skal til jm 15. August, da er jeg 26+3, så blir sikkert å be om en bekreftelse da.
 
Jobben min sier vi søker i slutten av september/beg av oktober :p

Hvilken termin bekreftelse trenger vi?
 
Må man ha noen bekreftelse fra jobb osv?

Det varierer fra sted til sted tror jeg. Jeg trenger ikke noe annet enn å gi ham beskjed, men vet det er noen steder som har egne skjemaer.
 
Jobben min sier vi søker i slutten av september/beg av oktober :p

Hvilken termin bekreftelse trenger vi?

Trenger bekreftelse fra jordmor eller lege som er datert ettet 26 fullgåtte uker. Bare å be om terminbekreftelse til søknad, så vet de hva de skal gi deg :)
 
Er ikke sikker for er ikke i jobb. Men mener å ha fått med meg at det er et skjema arbeidsgiver skal fylle ut som skal legges ved søknaden, sammen med terminbekeftelse fra jm/ lege.
 
Trenger bekreftelse fra jordmor eller lege som er datert ettet 26 fullgåtte uker. Bare å be om terminbekreftelse til søknad, så vet de hva de skal gi deg :)


Ok tusen takk :)
Da må jeg huske å bestille legetime til uke 26/27 da. :)
 
Back
Topp