Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var innpå nav for å finne skjemaene for søking av perm, men der stod det at de anbefalte å søke 6 uker før uttak?! pga lønnsopplysninger?! Har dere søkt enda??
Jeg har ikke søkt ennå, men kommer til å gjøre det en av de nærmeste dagene. Men jeg ringte de og spurte ang dette med de ukene, og da fikk jeg beskjed om at det ikke var så nøye og at de ikke kom til å kreve noen nye opplysninger osv..
Ok Takk for svar Jeg får uansett lønn av arbeidsgiver og så får de refundert av nav så jeg får penger uansett om de er ferdig å behandle saken eller ikke Sist var de ikke ferdig før 2 mnd etter pemisjonen min startet og da søkte jeg 10 uker før hehe men da kan jeg jo bare søke i vei nå da
Jeg har akkurat fyllt ut papirene og satser på å få dem inn før jul. Får lønn fra arbeidsgiver så det er egentlig ikke noe stress. Glad jeg slipper å forholde meg så veldig til NAV for det virker som et fryktelig tungrodd system...
Fikk akkurat beskjed av sjefen om at det ikke var noe å stresse med. Hun hadde faktisk aldri hørt om at noen fikk penger direkte fra nav i permisjonen. Jeg får min vanlige lønn til vanlig tid. Så skal se på papirene i ro og fred over nyttår.
Jeg får også lønn av arbeidsgiver, så jeg har ikke stresset med det.. Har fylt ut så godt som ferdig, så gjenstår egentlig bare å gå over sammen med mannen og så levere inn.. Satser på jeg får gjort det i løpet av uka