Søke på barnehage

ChrisC

Flørter med forumet
Når søker dere på barnehage? Tulla skal ikke i barnehagen før i februar 2011.. skulle jeg alikevel søkt før 1.mars.. isåfall er jeg bittelitt sent ute.. [8|]

Dytter..
lurer på det samme!

Vesla skal begynne i mars neste år, og her gikk søknadsfristen ut 15.mars

Jeg hadde litt panikk for barnehageplass, så jeg snakket med barnehagen jeg ville hun skulle gå i før hun ble født, sånn at de visste om det. Søkte med en gang vi fikk personnummer, og fikk plass [:)] Så hun begynner 28. februar 2011.

Skulle også søkt 1. mars.. Men har ikke noe personnummer på gullet enda så jeg kan ikke søke før jeg får det.

HÆ? Må jeg tenke på det nå?? Åhrr... 

jeg har søkt allerede. Spurte i barnehagen og dem sa at det er best hvis jeg søker med en gang. Fredrik skal begynne i barnehage 1. Februar 2011

Spørs om stedet dere bor på har ett eller to opptak i året. Er det kun en gang så må du nok skynde deg litt. Tror uansett februar er en litt vanskelig mnd å få plass i barnehage på. Men du kan være heldig som vi var med første snuppe. Hun begynte i januar hun og vi søkte like etter fristen.

Her var søknadsfristen 15. mars så vi søkte da. Fikk ikke plass og står på venteliste. Regner ikke med å få plass før høsten 2011, så hvordan vi skal ordne det i mellomtiden vet ingen;)

her hos oss er det heldigvis ikke noe problem for å få barnehageplass, men likevel blir vi oppfordret å søke allerede nå

Back
Topp