søke om sykehusplass?

Det har jeg også lurt på.. [:-]
noen som vet?[8|]

Men flytter vi så blir det bare ett sykehus der jeg kan føde, så da går det vel automatisk?[8|]

Men det er vel ingen sykehus som avviser en kvinne med rier som skal føde hvert øyeblikk heller?[:-]
Eller er det det?[8|]

Legen søkte om sykehusplass for meg på Ullevål, men det var det fult så jeg fikk plass på A-hus [:)] Jeg bestemte selv hvilket sykehus jeg ville søke på.

Er veldig stor pågang med fødsler nå, viktig å søke fort. Jeg søkte med en gang jeg var på første kontroll, i mars og da allerede fikk jeg NEI til Ullevål.

Er kansje bare I Oslo.. siden de er så priviligerte å ha flere sykehus der.. [&:]

enn du da fiorelina, skal du føde her i bergen? og har du i så tilfelle søkt om sykehusplass her? eller?

Ved første svangerskaps kontroll fikk jeg spørsmaål om hvor jeg ville føde...
Er fra Østfold,så hadde da valget mellom Ullevåll eller Fradrisktad!
Hvor reisetida er 1time eller en halvtime,ganske grait valg da...
Men var da legen som sendte papirer og ordna det,så fikk jeg papirer fra sykehuset i posten med personalia du skal ha sammen med helsekortet!

Det var legen som søkte sykehusplass for meg allerede ved første kontroll. Han spurte om det var noen andre steder jeg ville føde enn på Buskerud, men det var det ikke så da søkte han der.

Fikk brev fra sykehuset en uke etterpå om innkallelse til samtale med jordmor som skulle være i uke 12 tror jeg. Så får jeg innkallelse igjen i uke 32 og da er det med omvisning på føden....

Skjemaet jeg fyllte ut når jeg skulle på UL i uke 18, er også søknad om fødeplass. Det er ihverfall sånn det er her i trondheim ( st olavs) Så regner med at de tar imot meg nåe jeg kommer he he![;)]

Back
Topp