Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte sende skriftlig beskjed om når jeg skulle ut i permisjon. Er regler hos oss om at det skal gis beskjed innen så mye tid i forveien.Du sender inn søknaden til NAV. Arbeidsgiver har ansvaret for å sende inn inntektsopplysningene. Såvidt jeg vet så må man ikke søke arbeidsgiver om å få permisjon.
Joa. Men det handler om å gi beskjed. Man må ikke søke arbgiver om å få permisjon. For det får man jo uansettJeg måtte sende skriftlig beskjed om når jeg skulle ut i permisjon. Er regler hos oss om at det skal gis beskjed innen så mye tid i forveien.
Det med Nav har jeg ordnet. for fikk tlf fra arbeidsgiver i dag at jeg måtte sende inn via mail eller skriftlig søknad om når og hvor lenge jeg blir vekke. Er usikker selv om jeg skal i det hele tatt tilbake i samme jobben. så synes det er litt vanskelig.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er jeg lit usikker på også.Det med Nav har jeg ordnet. for fikk tlf fra arbeidsgiver i dag at jeg måtte sende inn via mail eller skriftlig søknad om når og hvor lenge jeg blir vekke. Er usikker selv om jeg skal i det hele tatt tilbake i samme jobben. så synes det er litt vanskelig.
Er arbeidstiden og litt andre ting. Har fra før en datter på snart 5 år og har aldri blitt tatt hensyn til eller noe form for forståelsen. Sjefen min er ikke den letteste å samarbeide med og har vært i 10 år i samme firma og føler jeg ikke får brukt mine resurser pga sjefen min slipper meg ikke til. Ønsker å ha følelsen av at noen ønsker å ha meg der og ikke blir motarbeidet.
Jeg måtte sende søknad til arbeidsgiver innen 3 måneder før permisjonsstart. Tror nok ingen sånne ting går automatisk i kommunen uansett![]()