Søke om foreldrepenger

Søkte i dag, 32+4. Er 6-8 ukers behandlingstid, men det har gjerne gått raskere :)

Jeg.stoppet på den elektroniske da jeg ikke fant noe alternativ for svangerskapspenger :p syns egentlig papirformen er veldig enkel og grei og :)

Skal søke i slutten av uka. Venter på svar på spørsmål om gradert uttak fra arbeidsgiver før jeg får sendt inn. 29+5 i dag og 10 ukers behandlingstid, så akkurat ;)

Jeg søkte i forrige uke, er 28+3 i dag :) 8 ukers ventetid. Håper bare arbeidsgiveren min ikke er så treig som han pleier å være, og at han får sendt inn inntektsopplysninger i tide... :)

Skal søke i dag, er 29+6 og er 9 uker her. Skal få terminbekreftelse hos lege i dag.
Tenker å søke elektronisk iallfall, men da må jeg vel sikkert scanne bekreftelsen eller går det an å få den elektronisk tror dere?

Skal søke i dag, er 29+6 og er 9 uker her. Skal få terminbekreftelse hos lege i dag.
Tenker å søke elektronisk iallfall, men da må jeg vel sikkert scanne bekreftelsen eller går det an å få den elektronisk tror dere?
Ta bilde med tlf og send det på mail til deg selv :) så laster du det opp i søknaden. Det gikk fint her :)

Jeg sendte søknaden denne uken, og den er allerede behandlet. Vedtaksbrev er på vei i posten!
Blir så lykkelig av å se at utviklingen går fremover! :Heartbigred Vanvittig forbedring fra papirsøknad, der man ikke får noen korreksjon hvor man har glemt noe, ikke får utregnet dato for permisjonsslutt, og ikke fikk gode nok forklaringer underveis i søknaden. Jeg synes hvertfall papirsøkaden var tungvindt når jeg søkte sist i 2012.

Jeg sendte søknaden denne uken, og den er allerede behandlet. Vedtaksbrev er på vei i posten!
Blir så lykkelig av å se at utviklingen går fremover! :Heartbigred Vanvittig forbedring fra papirsøknad, der man ikke får noen korreksjon hvor man har glemt noe, ikke får utregnet dato for permisjonsslutt, og ikke fikk gode nok forklaringer underveis i søknaden. Jeg synes hvertfall papirsøkaden var tungvindt når jeg søkte sist i 2012.

i 2012 hadde nav hos oss kurs for å fylle ut dette skjemaet... jeg å mannen måtte på kurs for å klare å fylle det ut ! :rolleyes:

Sendte inn skjema i dag, men må ettersende inntektsopplysningsskema og timelister etter at sjefen kommer tilbake i neste uke. Har 9 uker behandlingstid tror jeg, så regner med det går fint om jeg får det inn iløpet av nesteuka :) er 27+6

Sendte inn i går, og i dag fikk jeg brev fra nav om at jeg måtte sende inn snart, da arbeidsgiver allerede hadde sendt inn sin del :p Så regner med saksbehandlingen går raskt, selv om det står 9 uker på nett.

Ikke søkt enda, søker etter neste kontroll hos jordmor om 13 dager :) Sist søkte eg ikke før 6 uker før termin :) Fikk brev om at eg måtte søke siden behandlingstiden var 6-8uker. Sendte inn skjema via post og dagen etterpå fikk eg brev i posten om at det var godkjent, så gikk veldig raskt den gang :)

Har fått søkt om foreldrepenger i dag, er i uke 28. Godt å få det gjort! Behandlingstiden er 9 uker, håper de kan være litt kjappere enn det.

Back
Topp