Søke om foreldrepenger

Har søkt :) synes også det var ganske enkelt på nav sine sider, og her er det 8 ukers behandlingstid :)

Har også søkt. Synes alle slike skjema er vanskelig å forholde seg til, og jeg er livredd for å fylle ut noe feil :-o Må kontakte nav i morgen og høre om de har fått alle vedleggene osv før fristen går ut.
Her er det åtte uker behandlingstid :-)

Søkte idag. Er 28 uker på vei og hadde time til legen, så da fikk jeg med terminbekreftelsen. Er 9 uker behandlingstid her :-O men har jo søkt i god tid nå:-)

Søkte i dag, er sent ute :( her er det 12 ukers behandlingstid og jeg er 31+4:/

Tenkte jeg skulle se på det i morgen, eller iløpet av uka i allefall.

Er 6 ukers behandlingstid her også og jeg søkte i dag :) er 27+3 :)

Er 8 ukers behandlingstid her, sendte søknaden min i dag, og håper arbeidsgiver får avgårde innteksopplysningskjemaet ganske fort så det kommer i orden og at det blir riktig :-P

30+1, ikke søkt enda! Må få ut fingern jeg og... Det å jobbe er nok for meg, resten av dagen forsvinner på sofaen før det er rett i bingen i 21-tiden :P

Sendte inn i papirformat. Mamma jobber på NAV og sier det ofte er problemer med at elektroniske skjema kommer inn blanke. Bør fylles ut i Explorer og ikke i Chrome.

Er egentlig 6 ukers behandlingstid i kommunen min også, men så de hadde registrert søknaden 16. september og innvilget foreldrepenger 23. september, så de var superraske :) men bedre å sende inn i god tid så det ikke blir noen problemer :)

Sendte inn i papirformat. Mamma jobber på NAV og sier det ofte er problemer med at elektroniske skjema kommer inn blanke. Bør fylles ut i Explorer og ikke i Chrome.

Er egentlig 6 ukers behandlingstid i kommunen min også, men så de hadde registrert søknaden 16. september og innvilget foreldrepenger 23. september, så de var superraske :) men bedre å sende inn i god tid så det ikke blir noen problemer :)

:O Da må jeg sjekke med nav imorra da om de har fått det, og om det er riktig!

:O Da må jeg sjekke med nav imorra da om de har fått det, og om det er riktig!

Du kan logge inn på nav.no for å sjekke :) Det gjorde jeg, så det var der jeg fant ut at det var innvilget for noen dager siden. Har ikke fått brevet i posten enda. Kommer sikkert i morgen :p

Sniker fra november, de sa det var 8 uker behandlingstid, tok i underkant av to uker.

Da har jeg fått søkt også! Endelig, det var tiltak det ;) Fylte også ut på nett, og herremin så mye lettere det var!
Men ser jo nå at vi bør sjekke skjemaet for vi brukte Chrome :/

Er 31 uker i MORRA og 12 (!) ukers behandlingstid. Jaja, burde ikke være noen krise så lenge det ikke blir krøll i søknaden.

Fylte ut papirene i uke 28 og leverte til sjefen. Aner ikke om det var sent eller tidlig, resten tar lønningskontoret i kommunen seg av. Jeg får min lønn som vanlig.

Back
Topp