Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
syns å huske at det ordnes på første kontroll. Tror ikke jeg gjorde noe aktivt, men om en vil et annet sted enn det som er naturlig, tror jeg det er på den kontrollen en sier ifra?
Om man bor midt i mellom to sykehus, kan du velge selv hvor du vil føde.
Det er legen/jordmoren din som sender inn papirene, slik at du ligger inne i systemet den dagen du kommer for å føde
Bare si fra hvor du vil, så fixer de det
Her i Oslo kan det jo være litt stor pågang - er det noen som vet hvor tidlig man bør søke?
Skal ikke til første kontroll før i uke 12, og så lenge synes jeg det er risikabelt å vente, jeg vil jo ikke risikere at det blir fullt! Har derfor tenkt å søke selv, men er usikker på hvor tidlig jeg bør/kan gjøre det. Noen som vet?
Går det an å søke selv? Jeg skal på kontroll i uke 10, og kommer til å søke Ullevål da. Vet det er stor pågang, og juni er vel ikke akkurat lavsesong. Legesekretæren mente iallfall at det ville holde å søke på den første kontrollen.