Lurepus
Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg er ferdig å studere nå til våren og driver å søker jobb, jeg har jo nettopp fått vite at jeg er gravid så jeg føler det er veldig unaturlig å si noe om det til en mulig arbeidsgiver enda. Men kjenner jeg blir litt stresset av å komme på jobb i juni og være 3 måneder på vei. Bør jeg si noe før jeg signerer en eventuell kontrakt? Og er det bedre/verre å gå ut i permisjon så fort i et vikariat enn i en fast jobb? Hva ville dere gjort fremover og hvilke jobber ville dere søkt og takket ja til?
Har nok mulighet til både fast og vikariat, men er veldig frem og tilbake.. Fast jobb er jo best for min egen del da jeg har noe å komme tilbake til etter permisjon. I et vikariat får jeg ikke komt tilbake, men da er jo det ofte folk som snart kommer tilbake i jobben uansett så det er kanskje best for arbeidsgiver. Tenker også på at folk på jobben blir sure fordi du bare såvidt begynder før du må ut i permisjon og da er det jo ikke noe gøy å komme tilbake et år etterpå.. :/
Mye å tenke på i denne prosessen og vil gjerne ha litt råd og erfaringer om noen har Jeg kommer også til å søke mer skole som backup-plan
Har nok mulighet til både fast og vikariat, men er veldig frem og tilbake.. Fast jobb er jo best for min egen del da jeg har noe å komme tilbake til etter permisjon. I et vikariat får jeg ikke komt tilbake, men da er jo det ofte folk som snart kommer tilbake i jobben uansett så det er kanskje best for arbeidsgiver. Tenker også på at folk på jobben blir sure fordi du bare såvidt begynder før du må ut i permisjon og da er det jo ikke noe gøy å komme tilbake et år etterpå.. :/
Mye å tenke på i denne prosessen og vil gjerne ha litt råd og erfaringer om noen har Jeg kommer også til å søke mer skole som backup-plan