Mammantilprinsen
Ønsker nummer 2 ❤️
Jeg driver å søker på ny jobb. Vet dette er dumt osv, MEN jeg orker rett og slett ikke jobbe mer i den jobben jeg har. Vært kjempe lei i mange mnd før graviditeten og etter jeg ble gravid forverres det. Jeg har gått på en vegg sier legen, og klarer ikke gå tilbake til gamle jobben. (Er derfor sykmeldt nå)
Er en ivrig søker om dagen. Jeg nevner ikke i søknaden at jeg er gravid. Men spørsmålet mitt er :
Burde jeg nevne at jeg er gravid ved et intervju?????
Jeg sliter skikkelig med hva jeg skal gjøre.
Jeg er en ærlig person, så vil jo fortelle det, men vet det er mange som diskrimenerer gravide. Kanskje jeg burde vente til etter jeg har fått jobben? Eller burde jeg fortelle det?
Dette er foresten ingen "stor stilling" jobb. "Bare" vanlig butikkjobb, så er nok flere søkere som vil være like gode kvalifiserte som meg, selv om jeg har erfaring i butikk fra før. Syntes dette er et sykt tungt dilemma om dagen, fordi jeg vil ut i jobb igjen! :(
Er en ivrig søker om dagen. Jeg nevner ikke i søknaden at jeg er gravid. Men spørsmålet mitt er :
Burde jeg nevne at jeg er gravid ved et intervju?????
Jeg sliter skikkelig med hva jeg skal gjøre.
Jeg er en ærlig person, så vil jo fortelle det, men vet det er mange som diskrimenerer gravide. Kanskje jeg burde vente til etter jeg har fått jobben? Eller burde jeg fortelle det?
Dette er foresten ingen "stor stilling" jobb. "Bare" vanlig butikkjobb, så er nok flere søkere som vil være like gode kvalifiserte som meg, selv om jeg har erfaring i butikk fra før. Syntes dette er et sykt tungt dilemma om dagen, fordi jeg vil ut i jobb igjen! :(