Søke kontantstøtte for juli? Barnet blir 1 år i juni, og begynner i bhg 20 aug.

Du får etterbetalt - søk ivei. :)

Jeg søkte i går;) Litt sent ute. Ikke bare for juli da...
Er vel litt forskjellig hvor lang behandlingstid det er, men man får jo etterbetalt uansett:)

Bare å søke, du får pengene etterbetalt. 

Søk i vei! Du får for fra og med måneden etter barnet fyller 1 år (altså juli, hvis barnet fyller 1 år i juni), og til og med måneden barnet starter i barnehage. Behandlingstid varierer nok fra NAV-kontor til NAV-kontor, her gikk det veldig raskt sist husker jeg.

2x 24November skrev:
trudde ikke man fikk i juli?

Han nav-saksbehandleren jeg leverte søknaden min til igår, sa hvertfall vi fikk det. Eller, jeg spurte jo ikke da, men han så på fødselsdatoen til guttungen (slutten av juni) og sa at da får dere fra juli av dere da:)

2x 24November skrev:

Hvorfor ikke? Mulig de har endret på det nå, men jeg fikk i juli i fjor i hvert fall.

LillianneLie skrev:

2x 24November skrev:

Han nav-saksbehandleren jeg leverte søknaden min til igår, sa hvertfall vi fikk det. Eller, jeg spurte jo ikke da, men han så på fødselsdatoen til guttungen (slutten av juni) og sa at da får dere fra juli av dere da:)

Joda, dere får for juli og august. :) Gjorde det samme jeg før datteren min begynte i bhg, hun er også junibarn.

rodstilk skrev:

LillianneLie skrev:

2x 24November skrev:

Joda, dere får for juli og august. :) Gjorde det samme jeg før datteren min begynte i bhg, hun er også junibarn.

Samme her. 

*Petrine* skrev:

rodstilk skrev:

LillianneLie skrev:

2x 24November skrev:

Samme her. 

glem det glem det.. jeg som roter.. jeg tenkte på stønad til barnetilsyn. Sorry 

Back
Topp