Søke jobb...

PrinsessaMi

Gift med forumet
Er litt i tvil om hva jeg ska gjøre her jeg...

Nå er jeg assisterende butikksjef i en matbutikk. Kunne virkelig tenke meg noe annet nå og kanskje tatt et steg videre... Har kommet over en klesbutikk i særp som skal ha daglig leder og deltidsansatte.

Det jeg lurer litt på er om jeg skal hoppe i det og søke som daglig leder, eller søke som deltidsansatt i tillegg til den jobben jeg har.Bare sånn for å se om det virkelig er noe for meg og få litt erfaring med klesbutikker og heller gå det steget videre litt senere...[8|]

Det vil vel se litt teit ut å søke på begge, siden det er samme person som ska ha søknadene...?

Hva hadde dere gjort?

hopp i det og søk jobben som daglig leder!! [:D]

Jeg ville søkt på begge jobbene selv det er samme person som skal ha de. Søk[:D] Du har jo ikke noe å tape på det.!

Jeg ville søkt kun stillingen som daglig leder.
Orker du virkelig å jobbe 100% pluss deltid i en annen butikk? Da må du jo jobbe lørdager og kvelder, i tillegg til jenta di! (jeg hadde IKKE orket)

ORIGINAL: Klønemor

Jeg ville søkt kun stillingen som daglig leder.
Orker du virkelig å jobbe 100% pluss deltid i en annen butikk? Da må du jo jobbe lørdager og kvelder, i tillegg til jenta di! (jeg hadde IKKE orket)

Har tenkt så mye frem og tilbake. og ja, det hadde vært tøft, men tror jeg skulle klart det over en periode. Det er vel litt ekstra penger som trekker, men så ma man jo betale så mye skatt av en bi jobb...

Jeg tror jeg kunn hadde søkt på jobben som daglig leder jeg snupp, siden det er samme person som skal ha søknaden. Ser kanskje litt bedre ut tenkte jeg på, siden du er kvalifisert til en sånn stilling liksom [;)] Så hopp i det! Det blir nok intervju på deg skal du se[:)]

Back
Topp