Søke fødested

GulSitron

Betatt av forumet
Hei!
Er det noen her som har byttet fødested ila svangerskapet? Gikk det knirkefritt eller ble det noe masete?

Vi skal flytte til en annen kommune en mnd før termin og må søke fødested på nytt, jordmor sa at vi skulle gjøre det på kontrollen i uke 30/32. Er så engstelig for at det skal gå tregt og at hvis jeg f.eks skal gå i tidlig fødsel, at jeg blir henvist til det gamle sykehuset og ikke det jeg egentlig skal føde på:sorry:

Hei!
Er det noen her som har byttet fødested ila svangerskapet? Gikk det knirkefritt eller ble det noe masete?

Vi skal flytte til en annen kommune en mnd før termin og må søke fødested på nytt, jordmor sa at vi skulle gjøre det på kontrollen i uke 30/32. Er så engstelig for at det skal gå tregt og at hvis jeg f.eks skal gå i tidlig fødsel, at jeg blir henvist til det gamle sykehuset og ikke det jeg egentlig skal føde på:sorry:

Hvilke sykehus står det mellom? Jeg mener, er de langt fra hverandre?
Jeg har byttet midt i svangerskapet og det gikk knirkefritt :)

Hvilke sykehus står det mellom? Jeg mener, er de langt fra hverandre?
Jeg har byttet midt i svangerskapet og det gikk knirkefritt :)
Har fødeplass på Bærum nå, men skal føde på Kalnes :) Det er vel halvannen time ca mellom de to sykehusene :)

Håper det går smertefritt å bytte, for etter den nedlatende tonen jeg ble møtt med på Bærum sist jeg var der ønsker jeg ikke å føde der uansett. :(

Har fødeplass på Bærum nå, men skal føde på Kalnes :) Det er vel halvannen time ca mellom de to sykehusene :)

Håper det går smertefritt å bytte, for etter den nedlatende tonen jeg ble møtt med på Bærum sist jeg var der ønsker jeg ikke å føde der uansett. :(

Det går nok helt fint. Men det er greit å ha plassen på Bærum inntil du flytter i tilfelle du trenger en sjekk pga mindre liv eller noe sånt. Og det går som regel innen en uke eller to å bytte sykehus. Skulle du få premature rier mens du bor i nærheten av Kalnes vil de uansett ta deg imot og ikke sende deg halvannen times kjøring unna. :)
Har hatt en dårlig opplevelse på Bærum selv og ville derfor ikke føde der, men har hørt mange som har vært veldig fornøyde så vi hadde nok bare uflaks med hvem vi traff på.
Uansett - dette kommer nok til å ordne seg og du kommer til å få plass på Kalnes i god tid før termin :)

Back
Topp