Søke arbeid

Oktoberjenta

Elsker forumet
Hvis man ikke har noen erfaringer, ikke vil jobbe i mat/klesbutikk, eller være selger. Hvilken jobber kan man søke? Og som man kan tjene nok på. Leter på finn og nav. Men finner kun jobber som er for de som har enten bachelor/master, fagbrev i det eksakte faget osv.

Butikker? Er jo mange forskjellige typer butikker tenker jeg

Med tanke på ledigheten som er nå så er det mange som søker seg "nedover" tross utdannelse, det vil nok da være vanskelig å få en anmen jobb enn de du nevner uten relevant utdanning eller erfaring desverre...

Med tanke på ledigheten som er nå så er det mange som søker seg "nedover" tross utdannelse, det vil nok da være vanskelig å få en anmen jobb enn de du nevner uten relevant utdanning eller erfaring desverre...
Ja vet. Dum tid og ville bytte jobb egentlig

Hva jobber du med nå da? :)

Barnehage, sykehjem og posten er det jeg kommer på i farten :) er ikke lett å få jobb uten utdannelse i dag desverre.

Bolig for psykisk utviklingshemmede og gamle hjem skriker etter folk mange steder

Da er det vel ingen jobber ledig. Bare å søke på alt så ser du jo. Finnes jo mye forskjellig. Har du vidt nok søk?

Hvis man ikke har noen erfaringer, ikke vil jobbe i mat/klesbutikk, eller være selger. Hvilken jobber kan man søke? Og som man kan tjene nok på. Leter på finn og nav. Men finner kun jobber som er for de som har enten bachelor/master, fagbrev i det eksakte faget osv.
Hva kunne du tenke deg å jobbe med da? Jeg har vært frisør selv i 14år nå, og har ofte vurdert å finne på noe annet eller begynne å studere, men har bare ikke funnet noe jeg virkelig har lyst til. Men søkte på flyvertinne stilling, og fikk komme på intervju, men var sykt mange søkere, så var vanskelig å komme i gjennom nåløyet der!

Båt. Resepsjon vaskeri renholder på skoler eller gamlehjem eller kontorer:)

Søk på de jobbene du har lyst på.
Selv om annonsen sier at de har krav til erfaring og utdanning, kan det hende du får komme på intervju.
Skriv i søknaden hvorfor du er perfekt for stillingen, og bare prøv!

Hva kunne du tenke deg å jobbe med da? Jeg har vært frisør selv i 14år nå, og har ofte vurdert å finne på noe annet eller begynne å studere, men har bare ikke funnet noe jeg virkelig har lyst til. Men søkte på flyvertinne stilling, og fikk komme på intervju, men var sykt mange søkere, så var vanskelig å komme i gjennom nåløyet der!
Å det var synd. Nei jeg aner egentlig ikke. Vil vel bare ha en mandag-fredag jobb og ingen kvelder. Så det blir jo litt vanskelig. Vil studere noe, men føler det er for sent da vi Har to barn og lån :( vet at flere har klart det og hvis jeg virkelig vil så klarer jeg det og. Men er et ork hver gang jeg tenker på det

Søk på de jobbene du har lyst på.
Selv om annonsen sier at de har krav til erfaring og utdanning, kan det hende du får komme på intervju.
Skriv i søknaden hvorfor du er perfekt for stillingen, og bare prøv!
Hmm syns det er så vanskelig. Med en gang jeg leser "krever bachelor grad" i annonsen krysser jeg meg ut med en gang

Back
Topp