Søøøvn!

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Flere enn meg som begyner å bli utrooolig trette og bare vil såve? :o
Kjenner jeg sliter spesielt om ettermiddagen/kvelden - bikker før klokka blir 20.00 :p
Legger barna og sovner så snart kroppen ligger vannrett, hehe :p
Var slik sist svangerskap også, heldigvis så går det over etter hvert da.

Ja, men jeg sliter med å få sove når jeg legger meg. ligger og tenker og kjenner og føler og...jah :p

Vanskeliiiiiiiig!

Slik sitter jeg og når jeg er våken :p

Er hjemme i permisjon enda med minsten, så da har jeg litt tid til å sitte å tenke og undre på ting ;)

Er så mye greiere når kulen begyner å vise og man kan kjenne spark *gleder meg* :)

Legger meg mellom 21-22 og sover til ca 07.00. Er normalt b-menneske så uvant dette! Håper det jevner seg ut snart. Er vant å klare meg med 6-7 timer..

Hos meg har det blitt bedre etter hvert - etter første trimester
Men så kommer det sigende på igjen når det nærmer seg termin..

Kroppen skal jo gå gjennom mye på disse 9 månedene så er ikke rart at vi blir trette :P

Ja!! Er konstant sliten, energiløs og TRØTT! Ukonsentrert. . Jadda. Blir effektiv jobbing på jobb kan du si ;)

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Ja her er det mannen som gjør mest om dagene... Jeg er så trøtt at jeg flere ganger har sovna sittende...

Jupp. Verst på formiddagen jeg da. Sliter veldig fra 11-12tiden. Kan ikke helt sove så lenge det er helg pga eldste. Sovet i ukedagene da, men slutt på det snart siden det er full ferie her fra neste uke..

var slik sist også. gikk over etter en stund, men kom tilbake de siste ukene ja. da sov jeg myyyye...

Jeg er trøtt på ettermiddagene og når jeg legger meg sliter jeg med å sovne, og sover urolig hele natta. Slitsomt føler ikje at jeg er uthvilt når jeg våkner :(

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Gjesper hele dagen på jobb, det har jeg ikke gjort før. Håper ingen ser det...

Termin 14. februar <3

Jeg er ikke trøtt jeg;/ rart egentlig siden det er ganske vanlig symptom

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Gjesper i et sett her også :p
Og nattesøvnen blir avbrutt av minsten som skal ha mat - så er ikke mye overskudd her gitt :o
Går å svirrer i min egen lille verden

Men men, det er heldigvis bare for en periode ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Akkurat samme her..konstant trøtt og sliten, men jeg å er sånn at formiddagen er verst da har jeg store problemer med og holde meg våken:)

termin 2 februar med skatt nr 4♥

Konstant trett her også. Egentlig klar for senga selv når jeg legger datteren min kl 19. Pyton å jobbe nå når jeg er så trett.

Jeg blir også veldig veldig trøtt. Om sommeren jobber jeg lange dager i ukedagene (10-12 t med hard fysisk arbeid) og denne helg har jeg nesten bare sovit døgnet rundt!! Er i uke 5+2.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg sliter også veldig ved middagstider. Trenger en dupp etter middag... Vet det blir bedre i andre trimester så gleder meg til det :)

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

å halleluuuuja så trett jeg er om dagene.
Verst er det rundt 2-3 tiden på dagen. Gjesper dagen lang.
Prøver å ikke sove men det er litt vanskelig når sambo er nødt til å sove etter jobb. Det er jo alt for godt å ligge i armkroken hans :p

Hadde en periode for etparuker siden der jeg sovnet syv på sofaen, før lillejenta var i Seng! Heldigvis litt mindre trett nå

Back
Topp