Sövn og sånt, flere?

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Flere som har samme problem? Blir ekstremt dårlig av å sitte og ligge, MÅ fokusere öynene på noe, lukker jeg de begynner alt å snurre og jeg må etterhvert spy. Eventuelt kan jeg bytte stilling konstant. Kan sammenlignes med å legge seg på stigende rus. Föles også som om lungene ikke fungerer.

Siden fredag har jeg sovet 1 time (jeg ködder ikke). Har prövd sovemedisin, men pillene virker ikke- de gjör meg slöv og trött, men jeg blir okkesom spyferdige av dem, så nå skal jeg inn på föden for å prate med en psykiater. Problemet er at jeg ikke tror det er psykisk, jeg er ganske sikker på at det er en fysiologisk forklaring på dette.

Det høres fryktelig ugreit ut. Har ikke noe erfaring. Men håper virkelig du får hjelp! Kunne akupunktur, hypnose eller andre alternativer være noe å prøve?! På dette stadiet tipper eg man blir ganske desperat etter å prøve alt!

Lykke til! Krysser fingrene for deg :-)

Slitter med å sovne om kveldene, men langt ifra hva du beskriver.... Håper du kan få noe hjelp er slittsomt å gå slik lenge...

Det høres fryktelig ugreit ut. Har ikke noe erfaring. Men håper virkelig du får hjelp! Kunne akupunktur, hypnose eller andre alternativer være noe å prøve?! På dette stadiet tipper eg man blir ganske desperat etter å prøve alt!

Lykke til! Krysser fingrene for deg :)
Takk! Oh yes, jeg bytter lett en lem mot ei natt! Prøvd akupunktur, men ikke hypnose- skader jo ikke å prøve:)

Huff det hørtes slitsomt ut.
Kan det være at babyen presser på pulsåren så det blir som vena cava? (Staver jeg rett?)
Jeg sliter og med pusten og merker at det har noe med hvordan knøttet ligger.
Pulsen går opp og jeg håper etter luft.

Huff det hørtes slitsomt ut.
Kan det være at babyen presser på pulsåren så det blir som vena cava? (Staver jeg rett?)
Jeg sliter og med pusten og merker at det har noe med hvordan knøttet ligger.
Pulsen går opp og jeg håper etter luft.
Det er nok noe sånt.. de bare syns det er så rart fordi jeg har så liten mage.. vel det hadde jeg sist og, men ungen var ikke liten. Så min teori er at han bruker det som er av plass, og da havner ting i klem. Får se hva de sier i dag. Jeg rykker stadig bak i kø her jeg sitter på føden, forståelig nok:p

Det er nok noe sånt.. de bare syns det er så rart fordi jeg har så liten mage.. vel det hadde jeg sist og, men ungen var ikke liten. Så min teori er at han bruker det som er av plass, og da havner ting i klem. Får se hva de sier i dag. Jeg rykker stadig bak i kø her jeg sitter på føden, forståelig nok:p
Lykke til :)

Huff så leit, for håpe du får svar fort så de kan få hjulpet deg!

Profilbildet ditt passer veldig bra..

Men fra spøk til alvor, det der høres veldig kjipt og slitsomt ut!
Kanskje du kan prøve melatonin, hjelper på innsovning så du får sovnet i alle fall (og selv om det er på resept er det helt naturlig og har ingen bivirkninger eller farer for babyen. Dessuten får man ikke hangover). Circadin heter den jeg har brukt. (har ikke brukt den mens jeg er gravid, selv om det ikke er farlig, men hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg gjort det!)

Lykke til, håper du får god hjelp og utredning :)

Back
Topp