"Söndagskvällsprat"

sesson

Elsker forumet
Sitter her i soffan. Skulle egentligen vart på Odd-Rbk men lillegutt e syk så då blir det tv-kamp. Han har haft hög feber hela helgen så vi har vart inne medans solen har vart framme. Typiskt!

Annars KANSKE jag å sambo har blivit eniga om namn. Skriver det inte här innan vi bestämt oss. (tihi) Blev ni nyfikna?!?!? [;)] Jag kom på ett namn som har blivit lite vanligt i Sverige det sista. Å det likte faktiskt sambo. Men når jag sökte på namnet her på norska sider så fanns inte det...hmm....sökte då på statisktisk centralbyrå å då hette kun 23 personer det i Norge...hmm... Så ja... Får se hur folk reagerar på det om nu det namnet e så ovanligt liksom. E ju inte det för mig. Men vi får se.

Annars då jenter. Vad sker??

Aj då, där gjorde rbk mål...hmm...då får jag inte en gla sambo hem ikväll nej.

Nå er jeg nysgjerrig på navnet...[:)] Bare å skrive det her vet du.. hihi!

Her tilbringes kvelden på sofaen, herlig med total avslapping.. Begynner å bli tom for nesespray, og rimelig desperat ettersom jeg ikke orker å kjøre ut for å kjøpe ny.. Men jeg har en reddende engel som tar med seg hjem etter jobb.. Får bare holde ut til da [;)]

Hehehe, hvis RBK gør det bar har jeg mange glade kollevgaer i morgen[;)]

Her i huset har denne dagen vært helt nydelig! Har sittet på verandaen i solshorts og bh, og STEKTE! Deilig altså! Smurte solkrem i ansiktet, men ikke resten av kroppen, men det skulle jeg nok ha gjort, for har blitt litt rød her og der. Men men, det er så deilig med VÅR! Også har jeg vært på jobb og forberedt eksamen som starter i morgen... blir en spennende uke, men du verden for en perfekt oppladningshelg[:)] 

Si det daaaaa[:)] Vi skal ikke si det til noen[:D]
Jeg rydder, og rydder og rydder...er drittlei...
Holdt på i et par timer inne på scrapperommet mitt, og det vil ingen ende ta[&:][:'(]
Tror jeg legger meg strax, så kan jeg fortsette i morgen[:D]

Jeg ble skikkelig nyfiken ja[:D] Sånn skulle ikke være lov!! Hehe[:D] Håpe lillegutt blir frisk fort[:)]

Back
Topp