særiøst :P

Anita89

Elsker forumet
Satt og så på en fødsel på unge mødre...Jeg begynte særiøst å gråte. Og da er det jo et tegn på at hormonene er på plass ja :P

Såg på det også, men ble så forbanna av de foreldrene som røykte inne mens ungen gikk å lekte...De kunne like godt ha blåst røykt i tryne til ungen.
Forbannade umodne drittunger!!!

Her er det hormoner ( les demoner ) til den store gullmedaljen..Tror eg har kranglet med alle i dag.,..

min engel skrev:
Såg på det også, men ble så forbanna av de foreldrene som røykte inne mens ungen gikk å lekte...De kunne like godt ha blåst røykt i tryne til ungen.
Forbannade umodne drittunger!!!

Her er det hormoner ( les demoner ) til den store gullmedaljen..Tror eg har kranglet med alle i dag.,..

Er helt enig med deg. Sykt at de sitter å røyker når ungen var der. Skulle tro at de har en annen skikk der nede. Helt sjukt. :S 

etter en noe dramatisk første fødsel gråter jeg hver gang et barn gråter første gangen på tv :P
men når jeg nå har blitt satt på ekstra hormonkur og på vei tilbake fra legekontoret klarer å stortute da jeg kjørte forbi et begravelsesfølge, tenkte jeg "nå er jeg gravid"

Hehe, jepp! Hormoner må det være!
Jeg har jo aldri virkelig sett det der cold case serien..men i går, da de fant ut hvem morderen var og alt ble oppklart , så grein jeg...
Det var den der Amish episoden hvis noen så den....triste saker....iallefall for hormonella.

emoticon

jeg lurer på om jeg har sett den tidligere... men *fnis* likevel :P
jeg kom plutselig på at jeg stadig vekk gråter til barnetv for tiden... sånn når uvenner blir venner igjen eller finner hverandre igjen eller noe :P og animal planet!!!! der blir det fort tårer når man blander sammen bortkomne løvevalper og fortvilte løvemammaer og farlige rovdy og de plutselig finner hverandre igjen.... phu.... får klump i halsen bare ved tanken :P

Back
Topp