Særheter

ØnskeBaby

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
I kveld sitter jeg å spiser grønne epler dyppet i peanøttsmør blanda med oboy ;)
Veldig godt :) Noen andre som har sære spiselyster? :)

Hihi, spennende miks da ! ;p ingen særheter her. Men det endres ofte hva jeg bare må ha. Akkurat nå må jeg bare ha mynthondrops ;p

Å fysj! Haha. Har ikke fått dilla på noe merkelig enda.. Bare sånn istepulver som man blandet ut.. drikker 1 liter nesten hver dag. Nam nam! Men det er jo ikke spesielt sært

Loffskive med banan er himmelsk for tiden :) ikke supersært da :P men litt nytt hvertfall

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen ting her heller enda, men bare må ha kiwi!! Sist var det brødskive med smør, nugatti, salami og agurk som var det jeg måtte ha!! Er 17 år siden, så salami var ikke på fy-lista.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg spiste brødskive med baconost, hapå og banan på her om dagen og syntes det var kjempegodt! Haha tenkte ikke noe over det før etter jeg hadde spist :p

Ingen ting her heller enda, men bare må ha kiwi!! Sist var det brødskive med smør, nugatti, salami og agurk som var det jeg måtte ha!! Er 17 år siden, så salami var ikke på fy-lista.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jar sykt lyst på salami, spørs om det ikke blir ostesmørbrød etterhvert....

Hehe så det på en blogg med eple og peanøttsmør. Og litt sjokoladesmak på peanøttsmøeret er jo godt, brukte før å ha knekkebrød med peanøttsmør og nugatti. Da smaka det snickers sjokolade :P

Ingen rare greier her annett enn at mannen spiste pannekaker med peanuttsmør med oreokjeks . haha

På mandag var vi på fjelltur og i kiosken på hytta vi gikk til solgte de sånne kjeks med sitronsmak inni. Fantes mange ulike smaker og siden har jeg hatt så sykt lyst på mer! De selger ikke på dagligvare men har et håp om å finne dem på europris eller noe kanskje. Noen som vet om noen som har? Ganske små pakker med ulik farge på emballasjen

Hehe så det på en blogg med eple og peanøttsmør. Og litt sjokoladesmak på peanøttsmøeret er jo godt, brukte før å ha knekkebrød med peanøttsmør og nugatti. Da smaka det snickers sjokolade :P

Hihi, jeg brukte også å blande peanøttsmør og Nugatti før ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Det smaker sjokolade, som snickers sjokoladen :) kjempe godt :)

hmm det høres jo ikke så verst ut da faktisk :P Håper energien kommer tilbake snart så jeg kan bake igjen :)

Fikk toast hos en venninne og bare måtte kjøpe meg brødrister etter det. Er såå godt med ristet brød!:)

Fikk toast hos en venninne og bare måtte kjøpe meg brødrister etter det. Er såå godt med ristet brød!:)
Ja snadder! Tror vi dkal kjøpe oss nytt toastjern. Typen druknet det vi hadde for han ville ha nytt haha! Men vi har ikke kjøpt enda

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: EL1
Back
Topp