sære vaner

hansine_

Glad i forumet
har dåkker nån sære vana?

* æ MÅ brætt hjørne på dyna unner føtter når æ lægg mæ, ellers får æ ikje sov.. d irriter vette a sambo før æ jør d i søvne åsså å då enn d i at han blir fri før dyna på sine føtter [:)]

* matn på tallerken min må bestandi vær delt, kan ikje bland alt ilag.. [:)]

* har fast plass t ALT på kjøkkene så ingen andre enn æ kan ta ut a oppvask maskin, å om nåka e sotte feil får æ ikje ro i ræva før d e på plass[:)]

oj d bei jo en del teng, e super sær æ kansje[:D]

hehe.. fint at d ikje e bære mæ [:D]

hehe...har sånne småting æ og[:)]

- du veit sømmen på tærne på sokkan? Den må va oppå tærne sånn som den ska va...ellers får æ hetta...sambo bruka å snurr sokkan bare for å plag mæ...eller dreg de nestn av...sånn at man får sånne langbeinføtter[8D]

- æ vask klærne sjøl og heng de opp...i mitt system...etter størrelse og kem det e sitt...heilt noia om andre gjør det[:)]

- det må ALLTID va en dorull på dorullholdern på badet...[8D]

- når man e på Rema 1000 feks for å handle mat...sånn skikkeli stor innkjøp...så må alltid æ pakk varan sånn at det bi rett i systemet mitt...frysevaran for sæ...alt som e i ekseemballasje for sæ...pålegg i en pose...snop i en anna...[8D]

Har mange andre ting...men va disse æ kom på i farta[:D]

ORIGINAL: Cece_28.04.07

- du veit sømmen på tærne på sokkan? Den må va oppå tærne sånn som den ska va...ellers får æ hetta...sambo bruka å snurr sokkan bare for å plag mæ...eller dreg de nestn av...sånn at man får sånne langbeinføtter[8D]

- æ vask klærne sjøl og heng de opp...i mitt system...etter størrelse og kem det e sitt...heilt noia om andre gjør det[:)]

- når man e på Rema 1000 feks for å handle mat...sånn skikkeli stor innkjøp...så må alltid æ pakk varan sånn at det bi rett i systemet mitt...frysevaran for sæ...alt som e i ekseemballasje for sæ...pålegg i en pose...snop i en anna...[8D]

Har mange andre ting...men va disse æ kom på i farta[:D]

d jør æ å [:D]

ORIGINAL: Shaanett

Hehe.. disse tingene har jeg å..[:D]

Hehe...takk og lov for at æ ikkje e den einaste

Bare jeg som kan brette haandklaerne etter at de e vaska slik at det blir gjort paa min maate (med en slags tellekant..hehe) Saa nar gubben gjoer det, maa jeg alltid gjoere det om igjen saa det blir rett,,,,[8|]

ORIGINAL: Kanskje snart?

Bare jeg som kan brette haandklaerne etter at de e vaska slik at det blir gjort paa min maate (med en slags tellekant..hehe) Saa nar gubben gjoer det, maa jeg alltid gjoere det om igjen saa det blir rett,,,,[8|]

me too  [:D][:D]

Kom på ett par teng te...[8D]

- når ketchupen bynn å bi tom så må æ sett den opp ned...ellers bi man jo plaga for livet når man ska ha no ut[:)]

- når æ heng opp klær...så må æ ha samme farge på klesklypan på ei rad på tørkestativet...(oppdaga det no når æ så på tørkestativet)

- æ må legg sammens stringtrusan mine...ellers bi det rot i skuffa[8D]

* også kan jeg ikke spise leverpostei pakken hvis den ikke er fersk
* Må smøre pålegg/smør over heele skiven, heelt ut på kantene

Tror kanskje jeg er verst her[:D][8|]

æ og[:D]

jøss Cece_28.04.07 trur du vinn denna rundn[:D]

hihi..

æ e egentli en rotekopp av dimensjona...men enkelte teng bi æ så nøye på...ser jo nu når æ bynn å tenk etter at æ har mye rart for mæ

og joda her e enda en ting...

- æ får råstress om æ les nåkka kor det e masse skrivefeil...da stoppa æ opp...retta hver feil før æ i det heile tatt kan læs videre[:-]

ORIGINAL: hansine_

hihi..

hehe....ehhh...takk...trur æ

* Må stable filmene etter høyden på de (hvis dåkk forstår)
* Kan ikke få rusk på fingrene (må bestandig ha hansker på)
* MÅ vaske i rekkefølge (kan f,eks ikke ta doen først)

Mæ og[8D]

hihi..

hihi..

Me andre ord så e æ snålere enn æ trudd[8D]

• alltid del en grandis eller en anna sort...uansett str...i 8 bita[8D]
  • løk må finhakkes
  • har ett voldsomt system når æ ska lag salat...først purreløk (i smååååå bita)...så paprika (i fiiiine bita)...agurk (i fiiiine bita den og)...en boks mais...isbergsalaten hakkes opp i fleire runda...og tomat i små bita i egen skål...[8D]
  • når æ e på fæst (før æ vart gravid) så må æ alltid ta me mæ det æ har igjen av drekka[:)]
  • sjekka alltid kjøttprisan i butikk (arva etter fadern[8D])

hehehe...

trur vi ska læs litt her inne før vi klaga på mannfolkan sine uvana næste gång [:D]

jo jør æ å men æ kjenn d e masse æ bit i mæ å.. [:D]

menne d jør nok han å.. kansje d e så di sei, man kan ikje lær enn gammel hund å sett[:D]

* Brette dopapiret perfekt med brettekant på... ( I KNOW....)
* Må ha litt av alt jeg har på tallerken i samme munnfull...
* Klør alltid på nesa når jeg pusser tenner eller vasker opp...
* Må ha bena i sofaen, klarer ikke sitte med de på gulvet. Never...
* Ikke tenke feks: Neida jeg blir ikke syk. Eller : Den jobben får ejg osv. Redd for å jinxe ting
* Pålegget på brødskiva må dekke HELE skiva. Deler gjerne opp ost eller kjøttåpleggi bittesmå biter for att det skal dekke alt.. hihi

å masse annet rart jeg ikke kommerpå akkurat nå. hehe

Back
Topp