Sære mailadresser :P

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Inspirert av "Når du søker jobb..." Er det noen som husker mailadresser dere hadde da dere var yngre, som dere IKKE ville f.eks søkt jobb med i dag? Min var: miss_blonde89 @ hotmail.com :laughing021

Tja, ser ikke for meg at jeg hadde blitt tatt seriøst med: Leken83 @ hotmail.com

Partybabe ville vel ikkje falt i god smak når eg søker jobb:p den har eg enda faktisk.. bruker den når eg vet eg kommer til å få spam etter å ha bestilt noe Fks.. ;)

Å ha mail som littlestar666 er gøy. Spesielt når unga går i kristelig bhg og skulle ha mailen når jeg ble foreldrerepresentant... bhgtantene lå seriøst på gulvet og lo :p:oops:
Den er forandra nå da :p

Bunny :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

er kanskje ikke så rar men kinderegget her ;)

Jeg satt å leste igjennom noen søknader på min gamle jobb og da hadde vi to stykker med en meget spesiell mail:

tamegbak69

horadi

:scratch

Den mailadressen jeg har i dag er faktisk min første mailadresse, jeg har hatt den i nærmere 11 år, og den er helt kurant. navn_navn_2

Jeg har en litt useriøs mailadr jeg lagde da jeg var 14: linn4u hahaha..

Den første min var nok ikke så ille! Hello_alle_sammen@.. :-P men har hatt ganske mange Mail adresser :-P som darkbabe@.. Hehe

Jeg har fortsatt den første mailadressen min, men den er fornavnet mitt _ etternavnet. Så ikke så spesiell ;)

Min første var lilletrillesjanglapaahylle@yahoo.

Back
Topp