Sære lyster?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg har ikke for vane å få så sære lyster at mannen må ut nattestid for å få tak i ting som knapt finnes å få på dagtid, på en eller annen nattåpen bensinstasjon.

Men lyster kan jeg jo få, og dagens er.... kjøtt. Salt, røkt. Vi har en pakke hamburgerrygg i kjøleskapoet som jeg kjøpote som pålegg til helga. Og det er fare for at mye av den bare blir spist, helt uten brød. Jeg er igang.

(dels fordi jeg er sulten, selvsagt. Jeg bør vel heller begynne å lage middag)
 
Brødskive med smør og hvit ost.. Jeg liker ikke usmelta ost engang :p
Åsså liker jeg plutselig ikke kaffe ;o den smaker metall aktig...
 
Som med første er Ritz kjeks et must ;-)
Nudler m/kokt ris
 
Ingen lyster ennå. Men typen påpekte at jeg hadde handlet inn 3 glass med pariseragurker bare på to dager. Men har ikke spist alle. Har veldig lyst på is, særlig softis. Mn d kan jo også bare være vanlig sukkersug :p
 
Drakk mye melk før, nå har jeg ikke lyst på..
Men sjokoladekake derimot! Nam nam nam.. Den lille sjokoladekaken som er avlang i en gjennomsiktig pose, som blir solgt på butikken for 35-40kr stk.. (Kokosstrø på toppen)
Tror jeg må rusle meg en tur dit nå, før jeg blir våt av sikkel og kaketanker:smiley-ashamed005:laughing021
 
Heldigvis bare en halvtime til lunsj. Ser noen rart på meg om jeg tar chili på skinkestek? Jeg tok pepper på den til frokost, men jeg digger chili. Denne fra Santa Maria.
2675.png
 
Har fått dilla på iskaffe, den uten sukker. Klarer ikke gå forbi i butikken uten å kjøpe..
 
Mine 2 andre svangerskap har jeg vel egentlig ikke fått dilla på noe annet enn at jeg ikke klarte spise hjemmelaga pizza og kylling i noen form lengre :p
 
Back
Topp