Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min mann tok prøven i selve timen[emoji4]
Min møtte opp og leverte ca en time før timen, da var den ferdig analysert så vi fikk svar med engang vi kom inn til legen[emoji4]
Da mannen skal levere sædprøve , så lurer jeg på om denne må være tatt til timen han har fått?
Eller om han kan ta den når han kommer på det klokkeslette timen er?
Vi bor 15 min unna sykehuset så mannen ordner prøven hjemme, og jeg har også prøveglasset i bhen for å holde det varmt[emoji23][emoji23]På selve prøverørsdagen gjorde han det på hotellet 15 min før vi kom til klinikken. Han nektet plent å gjøre det der! Jeg hadde prøveglasset i BHen så det skulle holde seg varmt!![]()
Vi bor 15 min unna sykehuset så mannen ordner prøven hjemme, og jeg har også prøveglasset i bhen for å holde det varmt[emoji23][emoji23]
Ser den ja[emoji16] digg m hotellovernatting da[emoji2]Vi bodde 3,5 timer unna og hadde time der kl 09, så måtte heldigvis på hotell uansettDårlig med søvn.
Ja, ble skikkelig lei meg for at jeg måtte faste pga egguttak når jeg så den deilige frokosten på hotellet. Var et ærbødig hotell midt i Porsgrunn sentrum. Kostet penger for ei nattSer den ja[emoji16] digg m hotellovernatting da[emoji2]