Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha ja da skjønner jeg jo hvorfor han måtte ta ny. Men det var jo ingen problem det da. De fikk det de skulle ha. Og prøven var bra han fikk til og med skryt av legen .heheDe sa til oss på Riksen at de vil analysere prøvene selv ved OUS (både blodprøver og sædprøve). Så dersom man har levert prøvene ved et annet sykehus så måtte man levere nye.
Forresten mens du er her. Måtte du ta lap i forbindelse med første forsøk med tanke på endometriose?De sa til oss på Riksen at de vil analysere prøvene selv ved OUS (både blodprøver og sædprøve). Så dersom man har levert prøvene ved et annet sykehus så måtte man levere nye.
Forresten mens du er her. Måtte du ta lap i forbindelse med første forsøk med tanke på endometriose?
OK. Venter egentlig bare på ikallelsr til lap. Så skal jeg ringe dit og begge om å få bli satt på venteliste. Sjekket i går hvor lenge behandlingstiden er og den var 14 uker. Har lite lyst til å vente så lenge kjenner jeg.Jeg fikk lap ved Ullevål ett år før prøverør fordi jeg lenge hadde mistenkt at jeg har endo, og det gir økt risiko for abort - så da ønsket jeg å få det undersøkt da jeg fikk diagnosen habituell abort (og siden Ullevål regnes som ekspertene på endometriose fikk jeg fastlegen til å henvise meg rett dit.) Dersom du har mulighet til å komme på kort varsel (en-to dagers varsel) så burde du ringe dem og be om å få stå på ringelisten. Jeg ble operert bare et par uker etter at henvisningen ble sendt, pga ringelisten, og det har jeg sett at veldig mange andre har opplevd også. Jeg fikk påvist endometriose ved lap, og på en senere kontroll på Ullevål adenomyose (endo inni livmorveggen), og så henviste de meg til IVF-seksjonen. Så jeg hadde motsatt rekkefølge, ble henvist til IVF pga endometriosen. Siden de hadde fjernet endo i august 14 så trengte jeg ikke ny lap før innsett i august 15.![]()
OK. Venter egentlig bare på ikallelsr til lap. Så skal jeg ringe dit og begge om å få bli satt på venteliste. Sjekket i går hvor lenge behandlingstiden er og den var 14 uker. Har lite lyst til å vente så lenge kjenner jeg.
Er mistanke om at jeg har det og han mente det siden jeg alltid har vondt i underlivet. Under mens eggløsning og sex. Har en mistanke selv. Så greit å få det sjekket.