sædprøve....mmm..

sol vil bli mamma

Gift med forumet
Hei..
lurer på hvordan dere får mannen til å ta sædprøve?

gyn vil at mannen min skal ta sædprøve før vi evt. begyner med assistert befruktning...men han gruer har jeg forstått..prøver så godt jeg kan å muntre han opp ..er jo ikke farlig da..
er det vanlig at mennene gruer?

De syns vel ikke det er noe.. Men tenk på alt det vi må igjennom. Det eneste gutta trenger er å levere en test.
Min samboer fikk ta den hjemme. Kan tenke meg det ikke er så spennende å gjøre det inne på et kott!
[;)]

Det går nok fint! Lykke til!

Han er ikke alene om å ha det sånn!
Sambo syntes at det var en forferdelig tanke!! Han nektet å gjøre det i over et halvt år etter at vi hadde fått henvisningen[8|]
Men når han først hadde gjort det så syntes han ikke at det var så alt for ille allikevel. Han turte til og med å levere den selv[;)] Sambo tok prøven hjemme, og det gjorde det litt enklere for han. Masse lykke til, håper at han går med på det[:)]

Minn mann hørte historier fra ett venne par av oss hvor morsomt dette "rommet" var på riksen [:D][:D][:D].
Så han gruet seg litt, men så det fine med det likevel... Han var ikke alene den dagen dette skulle gjøres da det var flere på venterommet av menn som skulle det samme...

Det var helt greit syntes han....

Tror ikke min mann syntes det va så veldig stas. Prøven kunne ikke være eldre enn 30 minutter og med tanke på ta vi bor nesten 2 timers kjøring fra der den skulle leveres så ble det til at han tok den der. Men de hadde ikke noe ordentlig rom til han, så han ble vist til et lite toalett. Stakkars mannen min.... [:-]

hos oss gikk det veldig greit[;)] med tanke på hva jeg gjennomgår i forhold,tror jeg ikke han har turt å klage på noe som helst,hehe[8D][;)]

ORIGINAL: Fomle

ORIGINAL: IVFProver84

Minn mann hørte historier fra ett venne par av oss hvor morsomt dette "rommet" var på riksen [:D][:D][:D].
Så han gruet seg litt, men så det fine med det likevel... Han var ikke alene den dagen dette skulle gjøres da det var flere på venterommet av menn som skulle det samme...

Det var helt greit syntes han....

Haha, skulle nesten tro vi var vennepar av dere! Mannen min leverte på Riksen første gangen, og har gjort det siden.. Det går helt greit, selv om han var skuffet over rommet første gang han var der (jeg hadde lokket med at det sikkert var noen fine blader der eller noe, hahahaha)

Nå vandrer han inn og ut uten å tenke på det tror jeg... Bortsett fra sist gang hvor en fyr før han hadde... eh.... gjort sitt fornødne, altså bommelom på doen der inne.. DET er UFINT!!![:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] Da måtte han snu i døra og sette seg litt på sengekanten min og vente på at et annet rom var ledig, hehe.. Stakkars!

Off den var kjip.. Hehe tenk om det er oss haha... Lite sansynlig tror jeg:D.
Men jeg er veldig nyskjerrig på hvordand dette rommet ser ut. Prøvde å få min mann til å ta bilder eller filme det via mobil, men det nektet han på.. Hehe vil helst ikke snakke om hva som er der inne...
Må nesten le litt hehe[:D][:D]

Hehe, ja sånn er det her og, Ella1...MEN alle andre derimot sier "stakkars" og "tenk hva han må igjennom" og "han er jammen tøff"! Og pappa presterte jammen meg og si "han må jammen være glad i deg som går igjennom det her"! EEEEEEEEEEEEEEhhhhh, haaallllooooo????[&:][&:][&:][&:][&:]????????????

Det er ille at han må gjøre det gutter er best på på et rom liksom, men at jeg må skræve for gud og hvermann, og ha et helt verksted av instrumenter kjørt opp i meg - det er greit![:'(]

tenk deg å spy ut av seg no sånt??!! "han må jammen være glad i deg....."... vet du,skulle gjerne likt å se disse mannfolka med hormonsprøyter,spray og alt som følger med av symptomer,hehe[8D][:D]
Nei,denne turen på toalettet må være en drøm i forhold! de har ingenting å klage for synes nå jeg[;)]

Ja min samboer grua seg veldig, men han prøvde å ikke vise det så godt.....men jeg leser han som en åpen bok...
Og når jeg sa til han at jeg vet han gruer seg så ble han veldig letta over at jeg skjønte det...

Men han klarte seg bra når det kom til stykket....Tror jeg var like nervøs som han.....Jeg var jo livredd for at han ikke skulle klare å få no ut...Men alt gikk bra :)

Det er jo ikke farlig på noen måte...Men jeg forstår presset og angsten dem føler...Tenk om du selv skulle sitti på et rom å "klikka på musa" til du kom liksom....Jeg hadde ikke klart det [:D][8D]

ORIGINAL: Kattepus84

Ja min samboer grua seg veldig, men han prøvde å ikke vise det så godt.....men jeg leser han som en åpen bok...
Og når jeg sa til han at jeg vet han gruer seg så ble han veldig letta over at jeg skjønte det...

Men han klarte seg bra når det kom til stykket....Tror jeg var like nervøs som han.....Jeg var jo livredd for at han ikke skulle klare å få no ut...Men alt gikk bra :)

Det er jo ikke farlig på noen måte...Men jeg forstår presset og angsten dem føler...Tenk om du selv skulle sitti på et rom å "klikka på musa" til du kom liksom....Jeg hadde ikke klart det [:D][8D]

signerer denne!!![:D][:)]

Ja det er vel vanlig å gru seg for slike ting, men det vil nok gå mye bedre enn hva han tror[:)] Her sier mannen at hen er blitt dreven nå[8D][:D]

ORIGINAL: ella1

hos oss gikk det veldig greit[;)] med tanke på hva jeg gjennomgår i forhold,tror jeg ikke han har turt å klage på noe som helst,hehe[8D][;)]

samme her[:)]

Her gruet sambo seg VELDIG!!
De to første gangene kunne ha ordne med prøven hjemme for de skulle leveres på det lokale sykehuset og det er mindre enn 1 time unna og da gikk det jo veldig bra.
MEn Den 3. gangen måtte han ordne med den på Ullevål og det var ikke noe han så veldig frem til. Men det gikk overraskende bra.,..hehe! Og den 4. gangen var også på Ullevål og det gikk også veldig bra!

Men han hadde faktisk større problemer med at han måtte ta bl.prøve!! Han HATER alt som har med nåler å gjøre! Han holdt på å besvime begge gangene[8D].

Hehehehe, gutter er PINGLETE![:D][:D][:D]

heeheee [:D][:D][:D][:D] ja så sant som det er sagt..noen kjempe pingler..[:D]

Back
Topp