Sædkvalitetstest

Ametyst83

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Er det noen som har prøvd det på mannen sin? Spurte om han vile prøve. Tenker det er greit å sjekke. Man kan liksom aldri vite. Sett på den her som er utsolgt nå, men noen som har prøvd den?

Vedlegg

• IMG_8525.png
    IMG_8525.png
    531,3 KB · Visninger: 14
Ja ja, vi har prøvd det meste :bag::angelic: :hilarious: Jeg følte dog jeg bare ble usikker, og så viser den jo ikke om det fungerer som de skal, bare at mengden er rett. Og så var det strek, og den var svak, så begynner kverna ikke sant.. Er svak strek dårligere enn sterk osv :laughing002:bag:

Ja ja, vi har prøvd det meste :bag::angelic: :hilarious: Jeg følte dog jeg bare ble usikker, og så viser den jo ikke om det fungerer som de skal, bare at mengden er rett. Og så var det strek, og den var svak, så begynner kverna ikke sant.. Er svak strek dårligere enn sterk osv :laughing002:bag:
Ja, leste det var mye blanda meninger om det. Så vet ikke helt om det er noe poeng :wtf:

Du kjenner ikke noen med mikroskop da ? En dråpe er nok mellom platene . Da får du sett om det koker eller er dødt eller lite aktivitet :happy:

Vil ikke anbefale disse testene. Samboer prøvde en sånn og den viste negativt. Men hadde bra prøve hos legen.
Disse testene sjekker ikke kvalitet. De sjekker bare antall spermier på akkurat den aktuelle spermdosen.
Den sier ingenting om de lever eller er døde. Teller bare antall.
Ta en skikkelig spermprøve for å sjekke kvaliteten.
Uansett så kan kvaliteten variere fra måned til måned.

Min mann tok test på sykehuset. Fikk henvisning fra lege, og møtte opp. De ringte kort tid etter prøven.

Ikke at det er det samme i det hele tatt - men prøv å få han til å drikke en shot med selleri-juice hver morgen :laughing002 Er vel ikke akkurat vitenskapelig bevist at det hjelper hehe, men er noen tester som viser at det kan være en positiv sammenheng. Samboer knasket selleri mye de siste to månedene før det endelig satt for oss!

Back
Topp