Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fungerer greit. Men den kan kun påvise sædceller i sæden, og sier ikke noe om bevegeligheten. Med andre ord så kan sæden inneholde masse sædceller, men null bevegelighet
Ååå så rart...Fungerer greit. Men den kan kun påvise sædceller i sæden, og sier ikke noe om bevegeligheten. Med andre ord så kan sæden inneholde masse sædceller, men null bevegelighet
Det er ikke mulig, da bevegeligheten kun kan påvises i mikroskopBillige tester selger en som sier noe om bevegeligheten deres mener jeg på
Den gir jo en pekepinn på om man har sædceller i sæden da, men som sagt så kan man jo ha dårlige svømmere tiltross for sædceller.Ååå så rart...
Det er ikke mulig, da bevegeligheten kun kan påvises i mikroskop
Ja så det, men vi er henvist til fertilitetsklinikk, og spurte legen om det var mulig å ta de hjemmetestene (vi har lang reisevei til nærmeste klinikk, så må kjøre over 6-7timer). Og han sa tydelig at ingen av de hjemmetestene kan analysere kvaliteten på svømmerne, ellers hadde de tatt de testene hos legen her.Det kan godt være men er nå det som står på siden om den testen
Fertilityscore heter den
Åkjære meg så dritt med så lang reisevei!Ja så det, men vi er henvist til fertilitetsklinikk, og spurte legen om det var mulig å ta de hjemmetestene (vi har lang reisevei til nærmeste klinikk, så må kjøre over 6-7timer). Og han sa tydelig at ingen av de hjemmetestene kan analysere kvaliteten på svømmerne, ellers hadde de tatt de testene hos legen her.
Norge er ett langstrakt land, og her i nord er det dessverre lange strekkningerÅkjære meg så dritt med så lang reisevei!
Skjønner, man får vel det beste svaret av å dra til en lege eller klinikk for svar vi får snakke med fastlegen til samboeren da min virker å ikke ta bekymringene like på alvor..
Ja så det, men vi er henvist til fertilitetsklinikk, og spurte legen om det var mulig å ta de hjemmetestene (vi har lang reisevei til nærmeste klinikk, så må kjøre over 6-7timer). Og han sa tydelig at ingen av de hjemmetestene kan analysere kvaliteten på svømmerne, ellers hadde de tatt de testene hos legen her.
De lyver ikke. Om du leser pakningsvedlegget så står det at den kun måler fertilitet på levende sperm. De andre på markedet måler på "alt". Så det er nok formuleringen som lurer forbrukerne litt.Vi skal teste den ut uansett skader ikke å prøve kan godt være du og legen har rett men syntes det er rart at de har lov til å reklamere med en så grov løgn da..
Åååå, se der ja! Ble det noe oppfølging i etterkant eventuelt hva gjorde dere?Vi prøvde svimcount som skal lese av hvor mye bevegelighet det er. Mannen fikk dårlig, så vi prøvde igjen hvor utslaget ble litt bedre.
Så tok vi full sædanalyse på klinikk, hvor kvaliteten var normal- men mobilitet på 32% (skal helst være 40 eller mer) så litt nedsatt bevegelighet. Så her stemte testen iallefall!
De lyver ikke. Om du leser pakningsvedlegget så står det at den kun måler fertilitet på levende sperm. De andre på markedet måler på "alt". Så det er nok formuleringen som lurer forbrukerne litt.
Ja skulle tro det. Har ikke prøvd den vi altså, men det er jo det som står i beskrivelsen i alle fall.Så da måler den sperm som er i live/svømmer?
Så da måler den sperm som er i live/svømmer?
Ja skulle tro det. Har ikke prøvd den vi altså, men det er jo det som står i beskrivelsen i alle fall.
Nei nå misforstår du meg. Testen klarer jo ikke å se kvaliteten på spermen. Jeg er enig med hun over. Man må bruke mikroskop.Ja var det jeg i utgangspunktet trodde jeg også men hun over mener noe annet vi skal teste den uansett