Sæden stikker ut igjen?

Froya88

Forumet er livet
Har jo EL idag,og derfor hadde vi oss en deilig sengevals igår for at cellene skal ligge klare å vente på egget som løsner. Etter vi var ferdig,ble jeg bare liggende på ryggen og gikk ikke på do,som jeg pleier etter sex. Bare lå slik til jeg sovnet,og gikk ikke på do før først idag morges. Men da jeg tisset,rant det også ut masse sæd! Blir litt forvirret da ettersom jeg har fulgt rådene,og hatt det "inne i meg" hele natten!? [>:]
Også da jeg gikk tur med bikkja for få minutter siden,så "rant det ut" innimellom iløpet av spaserturen. What!? Why!? [&:]

Sædcellene har sikkert svømt dit de skal de, det som rant ut igjen var nok bare den væsken de skytes ut i.. helt sikkert ikke noe å bekymre seg over!

Det trengs jo egentlig ikke mer enn 1 effektiv svømmer så er det i boks!!!! [8D] nei, du har nok fått beholdt et par tusen sædceller i deg likevel, ser du. Det går jo ikke an å ligge med bena høyt i mange dager etter 6! Hva skal du da si til sjefen? At du er "syk"? [:D]

Går så fint så! [:D]

Åjada! Jeg har jo fått det til,jeg!!!! [8D] og jeg må "alltid" på do etterpå!!!! Kan nok telle på 1 hånd de gangene jeg har sovnet.... Og da er som regel trusa gjennombløt neste morgen.... [:)] så de stikker av uansett! Tar feil av veien!!!!?????? [:)]

Mulig de går seg vill? [:D] Ganske mørkt inni der! [:D] Hehe! Ikke mye særlig med ei gjennombløt truse om morgenen. Slik er det hos meg også. Våkner til og med av og til når det renner ut igjen.. Urk!! [:'(] [:D]

Back
Topp