Sæddonor, vanskelig å velge

lamelia

Betatt av forumet
Hei.

Synes det er så vanskelig å bestemme seg. Skal i gang med dobbel donasjon. Hadde jeg hatt en kjæreste hadde jeg nok sammenlignet med han. Men er singel. Eggdonasjon var ikke så vanskelig. Da jeg har sammenlignet med meg. Har ca tre kandidater. Ene favoritten er ikke kontaktbar og det er minus. Så har jeg to kontaktbare. Men er liksom han ikke kontaktbar som er favoritten. Veier opp og imot og ene dagen tenker jeg at jeg skal bruke han og andre dagen er jeg så usikker. Hvordan greide du å falle på din sæddonor?

Hei.

Synes det er så vanskelig å bestemme seg. Skal i gang med dobbel donasjon. Hadde jeg hatt en kjæreste hadde jeg nok sammenlignet med han. Men er singel. Eggdonasjon var ikke så vanskelig. Da jeg har sammenlignet med meg. Har ca tre kandidater. Ene favoritten er ikke kontaktbar og det er minus. Så har jeg to kontaktbare. Men er liksom han ikke kontaktbar som er favoritten. Veier opp og imot og ene dagen tenker jeg at jeg skal bruke han og andre dagen er jeg så usikker. Hvordan greide du å falle på din sæddonor?
Jeg la vekt på ting som er genetisk og som er viktig for meg, f. Eks ikke allergier (siden jeg har det), høyde (siden jeg er liten) og en personlighet som var rund.

Jeg har også lagt vekt på det som er likt med meg og min familie. Og så har jeg sett på personlighetsprofilen… Jeg jobber mye med psykologi selv og er litt i overkant bevisst på at også personlighetstrekk kan være arvelige:bookworm: Så da har jeg prøvd å matche det så godt jeg kan med min familie:smiley-ashamed004

Et annet spørsmål; når du har dobbel donasjon- hvor har du dratt da? Lurer på dette selv! Jeg er ikke helt der enda, men må vurdere at det kanskje er eneste måten å få barn på for meg…

Back
Topp