Sædanalysen dårlig kvalitet?

Bkno8794450

Flørter med forumet
Hei, jeg og samboeren tok fertilitetssjekken i går og fikk da konsentrert at han har dårlig sædkvalitet. Men ingen av oss skjønner så mye av analysen og trenger hjelp til og forstå den.
 
Hør med legen du, men utifra hva jeg ser så er prøven normal som det står, men dårlig sædkvalitet. Og husk å sensurere navnet på legen som analyserte dette, for privatvern :)
 
Tror samboern min hadde ganske lik test som han tok tidlig 20 årene(10 år siden) . Konkluderte med at han var steril eller sjansen var lav for å gjøre noen gravid. Tok ut spiralen i desember og blitt gravid tre ganger . Var til legen for å ta ny prøve siden jeg hadde to MA en kjemisk. Legen hans sa at det var den spermprøven han kom med som viste få svømmere i lite væske eller hvordan han formulerte det . Det betydde ikke noe dårlig egentlig . For dette endrer seg i perioder i livet med mengde og antall osv . Men igjen så er det rart at han på fire år i fast forhold ikke fikk til noe den gangen . Mens hun fikk tre barn med ny mann da det ble slutt. Ikke ble det noe med neste dame de to årene . Så jeg hadde rett og slett 0 forhåpninger om graviditet og ble overraska at det klaffa etter tre mnd . (Har tre barn fra før ) så vi har hatt maks uflaks med to MA på rad sier de på sykehuset, jm og legene . Han vurderte å ta ny spermprøve , men legen sa han ikke trengte det fordi det endra seg og hi hadde blitt gravide .

Men som en celle er nok , ønsker dere masse lykke til :Heartred
 
Back
Topp