såve på dagen??

MinniMe

Elsker forumet
hvor mye sover barna deres på dagen??
må bare spøre jeg[:)]

markus er våken en liten halvtime innimellom måltidene men ikke no mere...
har av og til en ganske lang periode som han er våken på kvelden...

ORIGINAL: tona

hvor mye sover barna deres på dagen??
må bare spøre jeg[:)]

markus er våken en liten halvtime innimellom måltidene men ikke no mere...
har av og til en ganske lang periode som han er våken på kvelden...

Det er ganske likt her. Vi prøver å holde henne mer våken slik at hun skal bli mer trøtt på natta, men det er ikke lett. Den tyngste og lengste søvnen har hun mellom 15 og 19. Skulle bare ønske vi kunne snudd litt på det slik at denne lengre soveperioden kom på natta. Men det går seg nok til etterhvert. Når babyene våre blir litt større er det sikkert lettere å underholde dem med ting slik at vi bedre klarer å styre når de skal være våkne og når de skal sove.

melissa er lite våken på dagen. men er våken om kvelden fra 20 til 22.30
så sover hun da gjerne til 3 på natta.
men er nok ikke lenge til hun er mer våken på dagen,vokser jo så fort

åh..det var godt å høre at det er fler her som har et godtsovehjerte..alexander sover omtrent hele tia våkner til måltidene og sover igejn tilåmed på natta så sover han godt..han er litt mer våken sån ifra 8-9 til halv 11 på kvleden,men det er bare fordi jeg vil passe på at han får sove til natta..ingen av di 2 andre barna mine sov så mye som han here gjør..så det er så uvant,men sefølgelig veldig deilig da[:D] og di har det vist godt når di sover godt har jeg hørt[:)]

jenta vår er relativt lys våken fra 8-9 om morgenen og fram til 12. og så er hun litt våken sånn midt på ettermiddagen, og så sover hun en del fram til i 7 tida. Er litt våken da for en stund, for så å sove igjen, så og si til neste dag nesten[:D] Er litt våken etter hver amming også nesten, men da bare i korte sekvenser[:)]

Back
Topp