Sårt å vite at dette er siste babyen...

Lykkeliten85

Betatt av forumet
Vi har fått nr 3, og han er 4mnder.

Jeg elsker babytiden, spenningen rett før fødselen, og i det babyen kommer, og jeg får den på brystet. Det er jo den mest fantastiske følelsen som finnes.

Vi vinglet veldig før vi bestemte oss for at en 3. mann var riktig. Og bestemte på at dette var siste.

Men jeg synes det er så sårt at jeg aldri skal få oppleve dette igjen:sorry:

Men er nok redd jeg hadde følt det samme selv etter 10 babyer...

Andre som kjenner igjen følelsen?

Er vi ikke ferdige alikevel tro? Har aldri sett for oss 4 barn... Håper denne følelsen går over, og at jeg kan kjenne meg ferdig:happy:
 
Samme her, er på en måte glad at dette var siste graviditet og fødsel, men også litt trist at det var siste gang jeg opplevde å få den nyfødte babyen på brystet og med hver uke som går innser jeg at det er siste gang jeg skal oppleve akkurat denne nydelige babytiden. Men er sværtfornøyd med mine 2 barn og det var alt vi ønsket oss, så det blir ikke flere.
 
Samme her, er på en måte glad at dette var siste graviditet og fødsel, men også litt trist at det var siste gang jeg opplevde å få den nyfødte babyen på brystet og med hver uke som går innser jeg at det er siste gang jeg skal oppleve akkurat denne nydelige babytiden. Men er sværtfornøyd med mine 2 barn og det var alt vi ønsket oss, så det blir ikke flere.

Skulle ønske jeg også var så bestemt...
Prøver å overbevise meg selv, med å si til alle at det er 3. og siste:happy:

Skulle nesten ønske jeg hadde en mann som var like bestemt.
Men etter en laaaang overtalelse fra meg, var han klar for å snippe seg.
Men da jeg forstod han hadde vært i kontakt med en plass som gjør det, så fikk jeg helt hetta.
Og han var bare fornøyd med at han slapp.
"Visst du vil ha en til, så får vi jo vente å se da om 1 års tid.":nailbiting:

Wææææ.... håper bare jeg trenger litt tid...
 
Skulle ønske jeg også var så bestemt...
Prøver å overbevise meg selv, med å si til alle at det er 3. og siste:happy:

Skulle nesten ønske jeg hadde en mann som var like bestemt.
Men etter en laaaang overtalelse fra meg, var han klar for å snippe seg.
Men da jeg forstod han hadde vært i kontakt med en plass som gjør det, så fikk jeg helt hetta.
Og han var bare fornøyd med at han slapp.
"Visst du vil ha en til, så får vi jo vente å se da om 1 års tid.":nailbiting:

Wææææ.... håper bare jeg trenger litt tid...

Tenker det rette her er å ikke snippe mannen og se an hvordan ting er om et års tid :) Pappa skulle bare ha 1-2, men endte opp med 4 :p 2 siste med ny fru da..
 
Tenker det rette her er å ikke snippe mannen og se an hvordan ting er om et års tid :) Pappa skulle bare ha 1-2, men endte opp med 4 :p 2 siste med ny fru da..
Ja, det er det vi har funnet ut...
Men håpte liksom dette her gikk over etter hvert.
Men blir bare sårere og sårere ved tanken på at det er siste.
 
Jeg hadde det slik forrige gang, vi skulle ikke ha flere enn to og jeg prøvde å overbevise meg selv om at det var helt greit. Men innerst inne hadde jeg lyst på en til og syns det var veldig sårt. Så kom jo lille overraskelse og nå føler jeg heldigvis at vi er ferdig og familien komplett [emoji173]️ ja, jeg skulle gjerne opplevd det magiske med fødsel igjen, men kjenner meg så heldig spm har fått oppleve dette tre ganger og gleder meg nå til fortsettelsen [emoji4]
 
Kjenner jeg er veldig ferdig nå! Har 3 friske barn å er veldig fornøyd med det.
Kjenner likevel på følelsen av sorg med tanke på at det er mye "siste gangen" som du sier...
Håper søstera mi starter produksjon snart, så får jeg dosen med babykos der, for så å kunne levere tilbake:)
 
Jeg tenker likt som deg :p synes det er litt trist at dette er siste (nr 3) siste svskap var et h.. slit siste månedene itillegg t å ha ei på 1 år rundt seg som ikke sov på nettene. Meeeen jeg har kansje lyst på nr 4 ,, mannen ikke heeeelt enig. Kansje om et par år. Jeg blir 33 i år og alltid sagt at etter fylte 35 år vil jeg ikke få mer barn
 
Kjenner jeg er veldig ferdig nå! Har 3 friske barn å er veldig fornøyd med det.
Kjenner likevel på følelsen av sorg med tanke på at det er mye "siste gangen" som du sier...
Håper søstera mi starter produksjon snart, så får jeg dosen med babykos der, for så å kunne levere tilbake:)
Alle har alltid sagt at en kjenner når en er ferdig.
Den kjente jeg på under svangerskapet, men ikke nå lenger...
det er den følelsen du har jeg skulle ønsket jeg hadde:p

Jeg blir tante igjen i sommer, får se om det hjelper;)
 
Jeg tenker likt som deg :p synes det er litt trist at dette er siste (nr 3) siste svskap var et h.. slit siste månedene itillegg t å ha ei på 1 år rundt seg som ikke sov på nettene. Meeeen jeg har kansje lyst på nr 4 ,, mannen ikke heeeelt enig. Kansje om et par år. Jeg blir 33 i år og alltid sagt at etter fylte 35 år vil jeg ikke få mer barn
Skal se vi havner i en ny gruppe her inne med nr 4 begge 2:p
 
Helt ærlig, hos meg gav ikke den følelsen seg før jeg fikk T, og hun er nummer fem[emoji23] Nå syns jeg bare det er vemodig at hun vokser og blir større, men ønsker virkelig ikke flere barn :)
 
Føler meg VELDIG ferdig. Har ikke vært så sikker på noe i hele mitt liv :p

Tenkte vi skulle ha to, så ble det tre siden det ble tvillinger. Tre holder i massevis :)
 
Her skal vi ha en til om to år❤️ Jeg har to døtre men kun den ene med min samboer..
 
Jeg tenker mye for tiden... Jeg liker å være gravid, selvom jeg slet mye med bekkenet og halsbrann nå i siste svangerskapet, og det var så utrolig fantastisk å være med om en vaginal fødsel at jeg føler jeg bare MÅ gjøre det igjen. [emoji50]
Men klart, jeg følte det samme etter keisersnittet på første, og nå velger jeg uten tvil vaginal foran ks. Dessuten hadde det vært artig å se om jeg taklet det bedre neste gang (fikk noen panikk-attakker under fødselen pga smertene, og revnet en hel del).
Men samboer vil ikke ha flere. Sa han mens jeg gikk gravid i hvert fall... vi har vel ikke snakket om det etter det. Det eneste som han har sagt var når jeg sorterte bort strl 50-56, da syntes han ikke at vi skulle selge de klær som var for små enda.... [emoji849] men hva han ment med det vet jeg ikke. Tør ikke å spørre heller, er så redd for svaret [emoji85]
 
Kjenner absolutt på den følelsen eg og! Lillegutt var nr 2 her, mannen har en gutt fra tidligere så han har 3 og sier det er nok. Eg derimot er virkelig ikke klar for at dette er sistemann... Blir rett å slett fysisk dårlig av å tenke på at eg aldri skal få gå gravid, føde eller ha nyfødt baby igjen[emoji17] Håper jo at samboer lar seg overtale til en til! Men han sa seinest i går at vi kunne jo bare selge vuggen og bedside criben når H skal over i sprinkelseng...Han er veldig klar over at eg vil ha en til!
 
Back
Topp