Sårhals

Ta en skje med honning :)

Nei det kan ikke falle meg inn.
Jeg pleier bare kjøpe den oransje blikkboksen med en bie på :)

Er ikke farlig for fosteret vel? Jeg har aldri skjønt meg på honning er så mye utvalg i butikken ,vet du hvilken er bra ?
Er ikke farlig i svangerskapet. Men etter at barnet er født anbefaler de å vente til barnet er minst 1 år med å introdusere honning:)

Ingenting er så digg som vann med isbiter og noen dråper sitron ;-) hjelper ikke så masse- men d er veldig deilig og avkjølende når du har vond hals :-) og frys med youghurter og spis!

Ingenting er så digg som vann med isbiter og noen dråper sitron ;-) hjelper ikke så masse- men d er veldig deilig og avkjølende når du har vond hals :) og frys med youghurter og spis!

Nå fryser pga feberen tør ikke med noe kjempe kaldt. Takk ,kan prøve neste gang hvis noe annet ikke hjelper

For å drepe bakterier er det lurt å gurgle saltvatn, men behagelig er det ikkje. Så hjelper Zyx sugetabletter som fåes kjøpt på apoteket, dei er det litt bedøvelse i:)

Kan vi bruke sånt når vi er gravide? :-)

Er ikke farlig i svangerskapet. Men etter at barnet er født anbefaler de å vente til barnet er minst 1 år med å introdusere honning:)

Ikke bare en anbefaling! Honning er farlig for barn under 1 år, da jeg fikk første frøkna for to år sia, var det på nyhetene at en 3 uker eller 3 mnd gammel gutt hadde fått honning i melken sin og døde... men honning er også veldig sundt, men farlig får barn under 1 år. Men ikke farlig for fosteret..

Ikke bare en anbefaling! Honning er farlig for barn under 1 år, da jeg fikk første frøkna for to år sia, var det på nyhetene at en 3 uker eller 3 mnd gammel gutt hadde fått honning i melken sin og døde... men honning er også veldig sundt, men farlig får barn under 1 år. Men ikke farlig for fosteret..
Ordla meg ikke riktig ,er frarådet å vell så det å gi barn opp til 1 år honning men det var jaggu ikke mye opplyst om dette for ca 8 år siden :)

Back
Topp