Såre stumper!!

sunniva26

Blir kjent med forumet
Anbefaler VITAPAN salve fra apoteket! Her blir den brukt til såre rumper, sprekker på hender, kløe og andre små vondter! Helt genial :):)

Her i huset er det Bepanthen som er vidundersalven :) Har blitt brukt som både rumpesalve, lypsyl, mot tørr hud og såre brystvorter :p

Bepanthen og Inotyol har vi prøvd og har god erfaring med de.
Han nesten unngått sår stump ved delvis bruk av tøybleier, heldigvis! For han var MYE sår!!
Men takk for tips!

Her har vi heldigvis ikke hatt sår stump på Emmeth ennå, og måtte det forbli sånn :) Takk for tipset :p Her så har vi ellers brukt aloe vera også bepanthen etter aloe veraen har tørka!

jeg synes Vitapan har altfor mye parfyme! Vet selv at den svir på sår eksemhud, så jeg vil ikke bruke den i stumpen til lillemor! Her bruker vi Bepanthen etter hvert bleieskift og har nesten klart å unngå sår stump ved hjelp av den. Når hun har vært litt sår har vi brukt Inotyol, som tok knekken på det umiddelbart. Kjøpte Dr.Greve zinksalve men den synes jeg var søppel! Hun ble ikke det spøtt mindre sår etter flere dagers bruk, så den gikk i søpla!

JEg hadde en prøvetube på sinksalve som jeg prøvde i stad og han ble MER sår :-/

Jeg har selv vokst opp med at mamma og pappa har brukt vitapan på meg. Det er et vidundermiddel :)

Vi bruker også Bepanthen. Har også prøvd dr.greve, fikk en sånn prøvetube. Den ble kastet i søpla :confused:

Back
Topp