Såre pupper

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Har fått såre pupper i det siste. Har en liten en som bruker meg som smokk på kvelden, da vi ikkje for hun til å bruke smokk.

Lurer på om eg skal kjøpe skjold eller salve. Hva anbefaler dere ??

Eventuelt merke til smokk som kan prøves ?? Har avent og mam smokker nå. Disse faller da ikkje i smak i deg hele tatt

Jeg kjøpte mam 6 mnd, brun tutt på. Endelig tok hun smokk :D
Ellers anbefaler jeg purelan, den hjalp meg veldig de første ukene. Hadde på mye salve og brukte engangs ammeinnlegg.

Jeg kjøpte mam 6 mnd, brun tutt på. Endelig tok hun smokk :D
Ellers anbefaler jeg purelan, den hjalp meg veldig de første ukene. Hadde på mye salve og brukte engangs ammeinnlegg.
Hun e 6 uker nå. Så synes det e litt rart at eg skulle plutselig bli sår. Men skal gå å kjøpe det i morgen :)

La gjerne puppa få luft tørke litt også før du kler på igjen, om du ikke gjør det. Purelan har hjulpet meg mye også :) samt luft tørking ;p

Sniker fra september. Jeg fikk tips om simplex øyesalve fra helsesøster og lege, den har fungert veldig bra! Jeg har vært veldig sår og blødd fra begge brystene. Salven sammen med mye lufttørking gjorde det mye bedre!

Jeg kan rekommendera sånne skjold som og samler opp melk. Er avent (trur jeg) som har de og jeg kjøpte de på apotek, følte de hjalp meg veldig fort. Vorta får fri og det hjelper mot melkespreng :)

Back
Topp