Såre brystvorter

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg har plutselig fått århundredes såreste brystvorter. Det er store sprekker rundt hele vorta...
Det er sååååå vondt!! Gruer meg sååååå til hver gang jeg skal amme[:(] 
Har vært å kjøpt meg salve og brystskjold i dag, og håper at det hjelper.

Men lurer på hvorfor i alle dager jeg skal bli så sår nå, nesten en mnd etter at jeg begynte å amme???[8|]

Har lurt på om hun suger feil, men kan ikke helt skjønne hvorfor hun plutselig skulle begynne med det nå[8|]

Hvor får man tak i sånne skjell?? Har hørt at de skal være kjempe effektive,men vet ikke hvor jeg får tak i de...

Åhhh du er en knupp[:D] Jeg skal sjekke div steder i morgen, og finner jeg noen som har de, så gir jeg deg beskjed!!!

*er litt langt til fjæra herfra ja[;)]*

Huff, stakkars! Håper salve hjelper, eller du får tak i albueskjell! (snille Asil)
Lana care brystvorte krem e kjempebra! Ble og litt sår her i forrige uke, men smurte masse, så æ forebygde vel litt, da...

[:)]har og veldig goe erfaringer med albueskjell,men merker at jeg blir fort sår hvis det er veldig spreng for han får ikke så godt tak og suger feil....

Albueskjell er kjempe fint ja. Bare husk å koke dem innimellom for å unngå sopp!! Jeg har plukket skjellene selv i fjæra, men ei venninne av meg hadde kjøpt på apoteket og betalt 60kr for et par! FY FLATE....DYRT...

Back
Topp