Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelp!!! Sliter med såre brystvorter. Sitter med en brennende følelse i brystknoppen. Litt sprekker og ønsker svært gjerne å amme!!! Må gi litt mme nå til jeg kan røre brystene. Noen tips fra andre taes imot med stoooor takk
Tusen takkDet eneste rådet jeg har er å bite tenna sammen... Det er så vondt når det står på! Tro meg, det blir bedre. Sårene vil gro og brystvortene vil bli herdet.
Lufttørke så ofte som mulig.
Bruk purelan.
Bruk ulike ammestillinger slik at du ikke belaster samme sted på brystvorten hver gang.
Jeg var så nær å gi meg når jenta mi var et par-tre uker. Helt jævlig smerte ved hver amming. Men, det gikk over og nå er det helt smertefritt og uproblematisk å amme
Så interessant!) kan man ta de på brystvorter? De er vel hardeSånne skjell som passer akkurat på albuenser de i sjøen på steiner og berg. Er veldig vanskelig å få løs siden sneglen suger seg fast
Vis vedlegget 152375
De er helt super å ha over brystvorteneSå interessant!) kan man ta de på brystvorter? De er vel harde![]()
Akkurat samme her! 8 uker ned åpne sår. Det som funket var brudilinJeg hadde såre brystvorter i 8 uker med 1.mann. Prøvde alt fra å bytte ammestilling til lufttørking, purelan og til og med kålblader! Fikk tisllutt råd om å bruke bakteriedrepende krem (brulidine) etter hver amming, det hjalp etter et døgn med intens smøring. På ammepoliklinikken tok de en bakt som viste oppvekst av bakterier som var grunnen til at det ikke grodde. Slapp antibiotikakur fordi brulidine hjalp.