Såre brystvorter

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Hvor lenge er de såre? Altså, jeg har ikke sår så lenge jeg smører, men de er er røde og ømme. Hvor lenge varer det?
Sikkert ikke noe fasit, men hva med dere som har erfaring?!

Denne gangen varte det bare noen dager. Med førstemann derimot var jeg sår leeenge. Fikk ammeveiledning på 6 ukerskntr, det viste seg at han fikk mat for ofte til å bli skikkelig sulten og at han dermed bare sutta og koste seg. Da ble det sårt og jeg ble veldig sliten.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Har ikke vert sår....
Men håper det snart går over:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg hadde det vel sånn en ukes tid! Men jeg smørte aldri! Bare morsmelk og lufttørking!

-- tasting fra mobil --

Jeg hadde det vel sånn en ukes tid! Men jeg smørte aldri! Bare morsmelk og lufttørking!

-- tasting fra mobil --
Det gjør jeg etter hver amming,kanskje derfor jeg ikke er sår:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg gjør begge deler...kanskje jeg ammer for mye da!? får gi det noen dager til før jeg setter inn tiltak.

Veldig så og øm her også.. Lufttørker og smører. Var det sist også den første tida. Sverre suger som en helt og har stort sugebehov. Jeg lar han holde på for å få opp produksjonen. Trur det ordner seg av seg selv når melkeproduksjonen er skikkelig i gang og brystvoryene får herdet seg litt. Etterhvert vil han bli flinkere til å ta riktig også. Ser at brysvorten er litt misformet selv om alt ser riktig ut.

Var på akkurat samme måte med storesøster, husker ikke hvor lang tid det tok, noen uker kanskje??

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Back
Topp