Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma til 2 søte små
ammeskjold hjalp meg på det verste, hadde det ikke vært for dem så hadde jeg nok kutta ut hele amminga i begynnelsen. Satt å grein meg igjennom ammingen husker jeg. Dette var med første mann.
ORIGINAL: Himmelblå
Purelan syntes jeg var knall da, men jeg var ikke sååå sår heller i begynnelsen som endel av dere andre var.
Ellers har jeg lest at inotyol også er bra for såre brystvorter, men den må vaskes av før amming. (Kanskje ha på den på den lengste perioden mellom amming?)
ORIGINAL: linko
Purelan syntes jeg var knall da, men jeg var ikke sååå sår heller i begynnelsen som endel av dere andre var.
Ellers har jeg lest at inotyol også er bra for såre brystvorter, men den må vaskes av før amming. (Kanskje ha på den på den lengste perioden mellom amming?)
Kan man det ja. Da skal jeg forsøke den[:)] Den er ihvertfall knall på såre rumper så får håpe den hjelper fort på meg og. Takk for tips.
Men kan jeg forresten bruke den når det er åpent sår?
ORIGINAL: termin10112010
ORIGINAL: linko
Kan man det ja. Da skal jeg forsøke den[:)] Den er ihvertfall knall på såre rumper så får håpe den hjelper fort på meg og. Takk for tips.
Men kan jeg forresten bruke den når det er åpent sår?
Inotyol er vel en sårsalve, så tror ikke det gjør noe å bruke den på åpne sår [:)] Men det kan vel kanskje bli litt verre hvis du må drive å vaske den av? Men det er jo bare å prøve seg fram [;)]
ORIGINAL: Reea
Jeg slet også med et stygt kutt i brystvorta. Jeg brukte purelan, zinksalve og "melkoppsamlere" for å slippe at klærne lå rett på såret og satt seg fast. Såret ville ikke helt gro, og etter to uker fikk jeg infeksjon og fikk antibiotika. Jeg tok meg ammefri i to dager, bare håndmelket ut et par ganger om dagen. Etter to dager var det grodd. Jeg tror problemet her var at hver gang jeg amma ble såret revet opp igjen!
Lykke til. Håper det går fort over hos deg! [:)]